FrihetensRegn Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Vel, det er såpass vanlig at jeg ser det som mer sannsynlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Vel, det er såpass vanlig at jeg ser det som mer sannsynlig. Der tror jeg du tar feil angående lastebilsjåføren, men... dette var ett eldre utenlandsk vogntog av slitt shabby karakter. Mulig de fant noe å sette fingeren på. Kjenner en kollega av aktuell politimann. Han er mest sannsynlig uten førerkort for en god stund, og muligens også uten jobb etterhvert, har kun vært ansatt i 2-3 måneder. Anonymous poster hash: 17b23...c95 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 midlertidig fratatt førerkortet Hva mener du de skal gjøre? Ta fra politimannen førerkortet permanent uten dom? 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 midlertidig fratatt førerkortet Hva mener du de skal gjøre? Ta fra politimannen førerkortet permanent uten dom? Han får den garantert tilbake mye tidligere enn en sivil person ville ha fått, og det var som kommentar til de som tvilte på at han mistet lappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå