Roar Kneppen Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Photoshop forgylt bergkrystall Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Umulig å få inntrykk av størrelsen på bildet. Mye støy? mye skarphet? dratt litt hardt i spakene? jeg er ingen ekspert mulig jeg misforstår hele poenget med bildet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. september 2016 Forfatter Del Skrevet 28. september 2016 Umulig å få inntrykk av størrelsen på bildet. Mye støy? mye skarphet? dratt litt hardt i spakene? jeg er ingen ekspert mulig jeg misforstår hele poenget med bildet. Selvfølgelig er det dratt litt i spakene som jo er noe av vitsen - ellers kunne jeg jo lagt ut originalen. Fargene i "stjernehimmelen" bak kom dessverre ikke fram her slik som det gjør på min disk. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg ble nå litt tussete av at tuppen havner utafor i toppen jeg da... Ellers var det feiende flott,...for oss som er vant til din kraftige stil. Stjernehimmelen er observert her på min skjerm Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Minte meg om forna dar`s kandissukker! Litt knapp i toppen, men ellers skinnende fint! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. september 2016 Forfatter Del Skrevet 28. september 2016 For dere som MÅ ha med tupp legger jeg ut en versjon dog fra en litt annen vinkel MED TUPP slik den ble redigert for 12 år siden - intet mer - intet mindre. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Smort er inne på det, kan også minne om kandisukker i sin form og farge, men det er jo noe langt mer eksklusivt og kostbart. Kjempediger. Blir vel mer verdfull etter at du har forgylt den ? Effektfull etterbehandling. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Interesant bilde. V1 like jeg best selv om det er mye støy på bilde. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg