akelbo Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Kilder forteller at skytespilloppfølgeren ikke bare blir tilgjengelig på konsoll.Destiny 2 skal visstnok også komme til PC Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hmm, kan bli bra det hvis de gjør områdene man kan besøke større og med mer innhold! Har dog også ventet på at det første spillet skal bli portet til PC, ser det som lite sansynlig at bare 2eren kommer til ny platform i og med at Penger->Activision. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Snakket de ikke om en «tiårsplan» for Destiny da det kom ut? Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Har ønsket destiny til pc lenge. Raids er fantastisk med venner, men de fleste jeg kjenner spiller på pc. Håper dette er sant Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Snakket de ikke om en «tiårsplan» for Destiny da det kom ut? Tror oppfølgere var inkludert i den tiårsplanen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Er ikke dette gitt? Eller var det ikke sånn at alt til xbone også kommer ut på PC? AtW Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Er ikke dette gitt? Eller var det ikke sånn at alt til xbone også kommer ut på PC? AtW Gjelder vel eksklusive xbox-spill eller spill Microsoft har utviklet. Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Dette var meg bekjent alltid planen for 2'ern - hadde blitt mere overrasket (og skuffet) om de plutselig sa det bare skulle komme til konsoller. Serverene blir nok ikke de samme, lurer litt på om man får muligheten til å overføre karakter fra 1'ern fra PS4/XBOXONE til PC. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Veldig bra utvikling. Tror muligens utviklere forstår at det er lettere å oppnå "kult status" på PC , og også å komme seg inn på E-sport markedet Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Dette var meg bekjent alltid planen for 2'ern - hadde blitt mere overrasket (og skuffet) om de plutselig sa det bare skulle komme til konsoller. Serverene blir nok ikke de samme, lurer litt på om man får muligheten til å overføre karakter fra 1'ern fra PS4/XBOXONE til PC. Shinobi602 har lekket rykter om at man starter med helt nye karakterer i Destiny 2, så om det er tilfellet blir det vel neppe muligheter til å overføre karakterene. Såvidt jeg har skjønt er det han lekker som oftest riktig. Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Shinobi602 har lekket rykter om at man starter med helt nye karakterer i Destiny 2, så om det er tilfellet blir det vel neppe muligheter til å overføre karakterene. Såvidt jeg har skjønt er det han lekker som oftest riktig. Okai, om det viser seg å bli tilfelle så har de isåfall snudd i saken, de har tidligere sagt at man skal kunne spille videre på samme karakter(er) man har fått tilknytning til. Blir nok en del skuffede fans da. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Jepp, er en del på reddit, og på Destinythegame redditen er visst en del misfornøyde med det. For min del gjør det ingenting å starte på nytt, med mindre Destiny 2 fortsetter der Destiny slutter synes jeg egentlig det er en bra ting med en helt fresh start. Om noen er interessert i infoen han har er det bare å følge linken, han har skrevet flere kommentaren mener jeg: http://neogaf.com/forum/showthread.php?p=218333036#post218333036 Endret 28. september 2016 av Yngve05 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Tviler på at de kan gjøre alle fornøyde, uansett hva de gjør til slutt. Jeg gleder meg i alle fall. Og jeg håper de har mulighet til å kjøre raids/missions og slikt på kryss av plattformer, samt få en form for matchmaking på plass der. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Jeg kjenner også at jeg gleder meg men, det beste er vel å holde hype nivået til et minimum slik at man ikke går på en ny smell ala No Man's Sky eller spillet Destiny var på release! Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Helt greit for meg, kjør en beta test med console peasants først, så gi ut 2'ern til PC(masterrace)! Hehe, bare tuller Digg hvis Destiny endelig kommer til PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå