Gjest Bruker-406935 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Her har dykk verdens morsomste statsleder, Justin Trudeau. Statsminister av Kanda. Dette er mannen som mente at hans politikk var det riktige, fordi det er "2015". Logisk nok. Her forsvarer han seg selv, etter at mange hevder at han hater Kanada. Man kan virkelig se at han egentlig skulle vert drama skuespiller. https://youtu.be/XvaYgr5ClXA Endret 27. september 2016 av Bruker-406935 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Jeg vet ikke om du spiller dum eller om du faktisk ikke skjønte hva 2015-kommentaren hans gikk ut på. Hva er poenget med denne tråden? 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Jeg vet ikke om du spiller dum eller om du faktisk ikke skjønte hva 2015-kommentaren hans gikk ut på. Hva er poenget med denne tråden? Fårstår godt hva det er han prøvde på. Det er bare så idiotisk og ulogisk. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Om du syns han er mosom burde du absolutt se denne. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg vet ikke om du spiller dum eller om du faktisk ikke skjønte hva 2015-kommentaren hans gikk ut på. Hva er poenget med denne tråden? Fårstår godt hva det er han prøvde på. Det er bare så idiotisk og ulogisk. Hva er det som er idiotisk og ulogisk ved det? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Trudeau slikker islamistene oppetter rumpehullet. Han har dratt inn titusener av syriske flyktninger og nå har han også gitt dem rett til å stemme ved neste valg. Uten at de engang er canadiske borgere. Slik sikrer han seg og de såkalt liberale makt i fremtiden. Mange andre land gjør samme sak. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Jeg vet ikke om du spiller dum eller om du faktisk ikke skjønte hva 2015-kommentaren hans gikk ut på. Hva er poenget med denne tråden? Fårstår godt hva det er han prøvde på. Det er bare så idiotisk og ulogisk. Hva er det som er idiotisk og ulogisk ved det? Da synes jeg synd i deg. Det han synes er "inn", "trendy" og helt "2015", er ikke nødvendigvis noe som gjør Kanada blir styrt skikkelig. Endret 28. september 2016 av Bruker-406935 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 En tråd som bare er følelsesmessig ad hominem er ikke politikk og samfunn, det er et oppslag. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Trudeau slikker islamistene oppetter rumpehullet. Han har dratt inn titusener av syriske flyktninger og nå har han også gitt dem rett til å stemme ved neste valg. Uten at de engang er canadiske borgere. Slik sikrer han seg og de såkalt liberale makt i fremtiden. Mange andre land gjør samme sak. Synes du ikke de går langt nok til å kalle seg liberale? Hvilke andre land gjør tilsvarende? Endret 28. september 2016 av Zarac Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg vet ikke om du spiller dum eller om du faktisk ikke skjønte hva 2015-kommentaren hans gikk ut på. Hva er poenget med denne tråden? Fårstår godt hva det er han prøvde på. Det er bare så idiotisk og ulogisk. Hva er det som er idiotisk og ulogisk ved det? Da synes jeg synd i deg. Det han synes er "inn", "trendy" og helt "2015", er ikke nødvendigvis noe som gjør Kanada blir styrt skikkelig. Det handler ikke om "inn" eller "trendy", men at man i 2015 forventer likestilling mellom kjønnene. Så kan du være uenig i det, men selv om du er uenig så er det ganske ødeleggende for din egen troverdighet når du uttrykker deg på en måte som gjør at det virker som du ikke skjønner bæret. Hilsen en som er motstander av kjønnskvotering. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Det handler ikke om "inn" eller "trendy", men at man i 2015 forventer likestilling mellom kjønnene. Så kan du være uenig i det, men selv om du er uenig så er det ganske ødeleggende for din egen troverdighet når du uttrykker deg på en måte som gjør at det virker som du ikke skjønner bæret. Hilsen en som er motstander av kjønnskvotering. Jeg er mer bekymret for deg, mtp at du ikke evner å skjønne forskjellen mellom en seriøs debatt og forsøk på humor. Gå å les en bok eller gå ut av huset ditt, lev. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Akkurat, så denne tråden er bare trolling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå