Jon-d Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Noen som vet om det er multiplayer over nettverk i V-Rally 3 for PC? Hadde nemlig skjegget fullt av postkasser når CMR3 dumpa ned i postkassa!!! Kun split screen Vil ikke utsette meg selv for det èn gang til... Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Noen som vet om det er multiplayer over nettverk i V-Rally 3 for PC? Hadde nemlig skjegget fullt av postkasser når CMR3 dumpa ned i postkassa!!! Kun split screen Vil ikke utsette meg selv for det èn gang til... Vet egentlig ikke noe om V-Rally3, men CMR4 kommer til å støtte både nettverkspill og nettspill...kommer vel nærmere sommeren vil jeg tru.. Mvh Raimo Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Ja, siden jeg skrev det innlegget har jeg nå dunka ned og testa V-Rally 3. Har nesten ikke ord for hvir fantastisk rævva det spillet er! Det kunne hatt så mye MP det bare ville, men det hjelper jo ikke når spillet praktisk talt umulig å spille!?! Hadde levert det tilbake på dagen om jeg hadde brukt så mye som en krone på det... Slike spill gjør det av og til nødvendig å laste ned og teste spill før man kjøper. (hvis det ikke finnes demo seff) Gleder meg sinnsykt til CMR4. En stor skam at CMR3 ikke hadde MP, men sånn er livet. De hadde det vel travelt med å få ut en PC port av spillet så de kunne melke kua litt mer Endret 8. desember 2003 av Jon-d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå