Haltvire Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Skal kjøpe en av de, og jeg får iPhone 7 til nesten samme pris som 6s, så er det ikke bedre å da gå for den? Eneste som jeg synes er litt irreterende er at den ikke har aux inngang, selv om jeg sjeldent bruker det uansett. Hva syns dere? edit: skrivefeil Endret 27. september 2016 av Haltvire Lenke til kommentar
Svar Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Vist minijack ikke er ett must hadde jeg selv gått for iPhone7. 1 Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Vist minijack ikke er ett must hadde jeg selv gått for iPhone7. Så nettopp at iPhone 7 har 2 timers mer batteritid enn 6s, så det er et stort pluss Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Jeg ville valgt iPhone 7 grunnet bedre kamera (optisk billedstabilisering), litt bedre batteritid, tåler en vannsprut og raskere prosessor som dermed er mer fremtidssikker for nyere versjoner av iOs om du tenker å ha mobilen i noen år. 1 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Du sier selv du ikke bruker minijack så mye, men hvis du engang skal få bruk for det, så er det bare til å plugge inn overgangen som følger med. Ville valgt iPhone 7, grunnet det er den nyeste og byr på mer enn hva iPhone 6s gjør. Endret 27. september 2016 av winmedi Lenke til kommentar
Svar Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Og trenger du å lade og bruke minijack samtidig har du den her http://www.belkin.com/uk/p/P-F8J198/ Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Da blir det iPhone 7. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå