Harry Smerte Skrevet 27. september 2016 Rapporter Del Skrevet 27. september 2016 Håper noen har noen tips til dette problemet: Når jeg skrur på PC'en hender det viftene på skjermkortet går for fullt, når dette skjer så får jeg ikke bilde på skjermen. Jeg har ikke overklokket GPU'en, heller ikke CPU'en. Det hjelper å starte PC'en på nytt med resettknappen, men det hender jeg må gjøre det flere ganger for at den skal starte opp. Kortet er et Sapphire Radeon R9 390 8GB. Andre spesc som kan være relevante(?) er Asus x99 pro MB og 5820K cpu. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 6. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2016 hvor sterk strømforsyning har du? hvor lenge har du hadt dette problemet? Lenke til kommentar
Harry Smerte Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2016 Jeg har en Corsair RM 750W, så det skal være bra kvalitet og nok watt? Problemet dukket opp for en måneds tid siden, skjermkortet er vel snart 6 måneder gammelt. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 har du prøvet og slette driveren og installere stock driver som kom på cd sammen med skjermkortet for å se om det kommer samme problem? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Bruk isåfall DDU til å fjerne driveren du bruker nå http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) sjekk også om grafikk kortet er installert i hoved pciexpress sporet + alle pcie strømkabler er tilkoblet. hvis hovedkortet har innebygget skjermkort, prøv å deaktiver det innebygde skjermkortet osv. Endret 13. oktober 2016 av Anonimofied Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå