Knut S Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 vinduet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Interessant å ta bildet ut gjennom vinduer, uttrykkene kan bli så forskjellige. Her legger jeg merke til innrammingen av lys i de tykke murene som gjør bildet severdig. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Interessant å ta bildet ut gjennom vinduer, uttrykkene kan bli så forskjellige. Her legger jeg merke til innrammingen av lys i de tykke murene som gjør bildet severdig. Mvh Ragnar Tusen takk for tilbakemelding. ja syns det er artige inntrykk man kan få av ett så enkelt motiv som ett vindu. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Stilig bilde! Hadde vært artig å sett flere varianter av utsnitt her. Kan være det ble litt mye svart og litt lite vindu? Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Stilig bilde! Hadde vært artig å sett flere varianter av utsnitt her. Kan være det ble litt mye svart og litt lite vindu? ja er absolutt mulig å lage flere bilder med forskjellig utsnitt her. hvorfor jeg har mye mørkt og lite vindu er av en symbolsk art som jeg hadde i hodet. mulig bare den er i mitt hode men artig å høre om noen kan se om de ser noe symbolsk i det også Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Tanken om totalt kølsvart unntatt vinduet og nærmeste omegn hadde kanskje vært like greit. Men overlat gjerne det til herrene Smaken og baken. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg