Fotoskrulla Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Påbudsskilt? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Behøver vel ikke å følge skiltanvisningen så bokstavelig ? Muligheter for stygg misforståelse av trafikkskiltet. Godt sett dette, fotografisk også bra - som vanlig. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 børning 3 ? Ja, kanskje det Knut:) Jeg var på sykkel, så det lukta ikke akkurat svidd av mitt kjøretøy..fnis.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Behøver vel ikke å følge skiltanvisningen så bokstavelig ? Muligheter for stygg misforståelse av trafikkskiltet. Godt sett dette, fotografisk også bra - som vanlig. Mvh Ragnar Haha! Ja dette skrek i øynene på meg når jeg syklet forbi. Måtte bare stoppe og forevige det. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Ett artig motiv ! Godt sett Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Ett artig motiv ! Godt sett Mvh. Rolf Takk skal du ha Rolf! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Er vel ikke du som har børna de spora der? Godt sett og artig bilde! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. september 2016 Forfatter Del Skrevet 28. september 2016 Er vel ikke du som har børna de spora der? Godt sett og artig bilde! Hehe...jeg kan vel av og til være litt hard på gassen, men dette er ikke mitt verk, jeg var på sykkel Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Ideen med motivet er fint..men synes det blev alt for dystert og mørkt..men det skal vel heller ikke altid være det samme :-) håber du fandt vejen Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. september 2016 Forfatter Del Skrevet 28. september 2016 Ideen med motivet er fint..men synes det blev alt for dystert og mørkt..men det skal vel heller ikke altid være det samme :-) håber du fandt vejen Hei Suss! Ja det ble mørkt og dystert, men for å få fram stripene i vegen så måtte det bli litt slik. Av og til må man prøve litt andre ting enn vakre landskap også, utfordre seg selv litt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Godt øye for detaljer, du! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Nei - FARESKILT. Kunne kanskje lyst opp de mørkeste partiene. Ellers intet å bemerke. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg