Ed_Solheim Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har ett meget pent brukt Polaroid 600SE kamera liggende etter min far. Det finnes 2 linser også - en 125mm (tror jeg) og en (vidvinkel?) som er mindre... samt noen andre små dingser ("exstern søker"?) Tror det også finnes "utstyr" for å ta biler med raster - altså "press-ready" bilder. Jeg har veldig liten kjennskap til dette apparetet så jeg lurer vel egentlig på hva dette er for noe og hvor mye det er "verdt" i dag.. Er slik utstyr fremdeles i bruk? Etc. Takk for all nyttig info. Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Legg inn spørsmålet på foto.no. Der er det folk som vet det meste om foto. For egen del slutter jeg aldri å bli imponert over de enorme kunnskapene endel fotografer sitter inne med. Lenke til kommentar
tashaa Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har du tenkt og selge dt???? Lenke til kommentar
Esp0r Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hohoi. Du sitter på gull jo Dette er et av de mest ettertraktede polaroidkameraene. Film er fortsatt lett tilgjengelig E Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Denne tråden er over 4 år gammel... Det er vel en viss sjanse at kameraet er solgt? Tom Lenke til kommentar
Esp0r Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Denne tråden er over 4 år gammel... Det er vel en viss sjanse at kameraet er solgt? Tom haha, jeg så ikke på datoen. bare at det var innlegg der idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå