indahla Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Det ble en "Fly more Combo" på meg. Har tidligere hatt en P3A og hadde da tre batterier. Er helt avhengig av flere batterier så da var combo-løsningen et godt tilbud for meg. 1 Lenke til kommentar
ulle1040 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Blir nok en slik kombo-pakke på meg og, selv om jeg synes den skulderveska ikke var spesielt pen. Er dog litt redd for at denne kombopakken ikke kommer like raskt på lager som kun dronen alene. Noen som har noen formening om dette? Vil ikke vente ekstra på dronen min fordi de mangler en eske med powerbank-overgangene f.eks. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Valgte heller ikke combo pakken selv. Liker heller ikke vesken noe særlig. Har bestillt meg ekstra batteri utenom Mavic'en. Satser på en ekstra lader og to batterier til senere. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Ser ut som datoen hos Komplett iallefall er senere for combo'en.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Blir ikke kombo her heller, men det er mest fordi jeg vet sånn ca. prisene på batteriene alene med rabatter, så da tenker jeg det blir like greit om jeg kjøper det seperat uansett så blir det utrolig kul drone. mye moro for pengene. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Da har Mavic'en dukket opp i DJI Go appen på android. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2016 Blir ikke kombo her heller, men det er mest fordi jeg vet sånn ca. prisene på batteriene alene med rabatter, så da tenker jeg det blir like greit om jeg kjøper det seperat uansett så blir det utrolig kul drone. mye moro for pengene. Rabatter? Lenke til kommentar
ulle1040 Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Noen som har erfaringer med å handle direkte fra dji? Ser de har gratis frakt men de nevner ingenting om moms. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Leste en plass på forumet (fra DJI Go appen) at du skulle kun betale det som stod på nettsiden. Sikkert derfor den er så mye dyrere i Europa i forhold til USA. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Vil anbefale at du kjøper den i Norge mtp forbrukerkjøpsloven vi har i Norge mtp reklamasjon ol. Ting går i stykker på disse også som blir dekket av reklamasjon Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) For de som bestilte fra komplett i håp om å få mavicen tilsendt i midten av oktober: Support fra komplett: jeg ser det var forventet en større levering til 15. Denne har dessverre blitt utsatt av leverandør til 29.10. Edit: "Heldigvis" er det ikke bare vi nordmenn som må vente: https://www.youtube.com/watch?v=wbYxDrASJFI Endret 17. oktober 2016 av HornYkorN Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Og 29/10 er fortsatt ubekreftet... Men nå har iallefall combo'en og "kun drone" samme dato =) Endret 17. oktober 2016 av indahla Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Det vvar vel ikke uforventet, da nærmest alle har levering i starten av november en gang (av utenlandske butikker) Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Det vvar vel ikke uforventet, da nærmest alle har levering i starten av november en gang (av utenlandske butikker) Ja, var kanskje litt mye å håpe på. Jeg spurte forøvrig RCbutikken.no, og de har fått info fra DJI om at de begynner å sende ut 24 okt. RCbutikken vil da ha første batch i slutten av neste uke, noe som fører til at de sender ut tidlig i november. Byttet til de i håp om å få dronen et par dager tidligere. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Kjøpte meg en micro quad å leke med mens jeg venter. Har en selvlaget stor quad jeg kan fly med, men den står til salgs nå. Litt dumt og ødelegge den. 1 Lenke til kommentar
drune Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Er rekkevidden på Mavicen I Norge det samme som i USA (7km) eller er det restriksjoner på dette i Norge? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2016 I Europa er det ca. 4 km rekkevidde. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Kan man ikke endre dette selv? I software til DJI phantom kan man velge om man skal følge FAA eller EU-regler for blant annet flyplass-restriksjoner. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2016 Jeg har lest det er GPS sperre på det slik at dronen selv "ser" hvor i verden den er og setter sendestyrken etter dette. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 4km er uansett langt nok i massevis. har jo knapt batteri når man har flydd 4km frem\tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå