wil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) jeg har lasta ned noen sanger fra musikkonline.no (lovlig så klart) dette gikk jo ganske fint. ikke noe prob med dem. kan høre dem også, men får ikke konvertert dem til MP3 på alle programmene jeg prøvde så stod det at denne filen ikke kunne konverteres. noen som har vært borti dette selv eller? dette er litt kjipt da alle de andre sangene mine er i mp3 format. Endret 27. november 2003 av wil Lenke til kommentar
Howard Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Se http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=3985 Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har spurt i en annen thread men fikk ikke noe svar. Noen som har link til noe som fjerner DRM tingen i WMA filene? Vet det finnes, bare ikke navnet på programmet. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Mener å ha lest at du ikke kan gjøre om filen til noe annet. I allefall når det gjelder gratis musikk som man kunne laste ned i denne uken. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 CDfreaks Om det er ulovlig så ikke ban meg, bare slett posten... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 du kan fullt lovlig laste ned dette programmet, som tilfeldigvis fjerner beskyttelsen når det gjør wma-filene om til mp3'er. har ellers skrevet noe om dette her. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Får ingen av programmene til å virke. Herregud, hva er poenget med å kjøpe musikk når man ikke kan høre på den. Takk gud at de har denne gratisd prøvegreia slik at jeg ikke kommer til å kjøpe noe derfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå