AnonymDiskusjon Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 ? Gjerne hvilken stil dere heller ikke liker. Anonymous poster hash: 14b1e...182 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Forstår ikke spørsmålet, hva har stil å gjøre med hvor attraktiv en kvinne er? Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 kom med noen alternativer. jeg liker damer som ser har en liten preppy stil, men liker jo at de drar frem svart skinnjakke og er litt crazy i blant også. Om dama ser bra ut i utgangspunktet, så er det det viktigste. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Jeg liker vel det meste som er i mellom bekledningen disse herrene krangler om. 3 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Forstår ikke spørsmålet, hva har stil å gjøre med hvor attraktiv en kvinne er? Du mener at stil ikke spiller noen rolle? Joggebukse og hettegenser er like attraktivt som for eksempel skjørt og en feminin topp? Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Forstår ikke spørsmålet, hva har stil å gjøre med hvor attraktiv en kvinne er? Du mener at stil ikke spiller noen rolle? Joggebukse og hettegenser er like attraktivt som for eksempel skjørt og en feminin topp? joggebukse og hettegenser kan være meget attraktivt på den rette jenta. Det er null problem 3 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Du mener at stil ikke spiller noen rolle? Joggebukse og hettegenser er like attraktivt som for eksempel skjørt og en feminin topp? Nå kan man vel diskutere om joggebukse og hettegenser er noen stil men i utgangspunktet er det hva jeg sier ja. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Forstår ikke spørsmålet, hva har stil å gjøre med hvor attraktiv en kvinne er? Du mener at stil ikke spiller noen rolle? Joggebukse og hettegenser er like attraktivt som for eksempel skjørt og en feminin topp? joggebukse og hettegenser kan være meget attraktivt på den rette jenta. Det er null problem Tviler ikke. Smaken er som baken men det er ikke sikkert at de som liker joggebukse og hettegenser også liker en veldig rosa Barbie-stil. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Du mener at stil ikke spiller noen rolle? Joggebukse og hettegenser er like attraktivt som for eksempel skjørt og en feminin topp? Nå kan man vel diskutere om joggebukse og hettegenser er noen stil men i utgangspunktet er det hva jeg sier ja. Det er naturligvis en stil, som man kan mene hva man vil om. Kanskje klesstil ikke er så viktig for deg, og det er også greit. Jeg synes i hvert fall at det er bedre om dama har en litt ordentlig stil, som jeg ikke er helt fan av, enn at hun har en slaskete eller kjedelige stil som for eksempel består av joggebukse og hettegenser. Endret 27. september 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Skoleuniform. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Klassisk feminin i skjørt, bluser og kjoler. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Ok, for å få dere litt i gang da... Her er mange forskjellige stiler for eksempel... Anonymous poster hash: 14b1e...182 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 ja takk alle sammen... Det er ingenting i de bildene som får meg til å tro at det er stor forskjeller mellom de damene. 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Så lenge hun kler seg som et voksent menneske og passende for anledningen vil ikke stilen alene være avgjørende for attraksjon. Det viktigste er at hun rocker den stilen hun har valgt og føler seg vel og selvsikker i den. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hehehe, veldig diplomatiske svar her. Selvfølgelig er det kvinnen som gjør antrekket og ikke motsatt, det tror jeg alle er enige i, men det er lov å si hva man liker best også. Alt kan være fint avhengig av person, men ganske sikker på at de fleste har en preferanse. Personlig liker jeg aller best en enkel, avslappet, mer naturlig stil. Jo mer fiksfakseri, og jo mer stilrent og stivt det skal være, jo mindre liker jeg det. For å ta utgangspunkt i bildene som ble lagt ut så liker jeg best disse: Og disse minst: Lenke til kommentar
Anatman Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Hehehe, veldig diplomatiske svar her. Selvfølgelig er det kvinnen som gjør antrekket og ikke motsatt, det tror jeg alle er enige i, men det er lov å si hva man liker best også. Alt kan være fint avhengig av person, men ganske sikker på at de fleste har en preferanse. Personlig liker jeg aller best en enkel, avslappet, mer naturlig stil. Jo mer fiksfakseri, og jo mer stilrent og stivt det skal være, jo mindre liker jeg det. For å ta utgangspunkt i bildene som ble lagt ut så liker jeg best disse: Og disse minst: Enig. Men alle er altfor tynne etter min smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg