Redaksjonen. Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Varsler hevder Vegvesenet har utbetalt millionbeløp til Mesta uten dokumentasjon Lenke til kommentar
Tore Hassel Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 SALTING AV VEI. Der er noe mystisk / rart med saltingen. På mine mange turer ned Åkrafjorden, og inn mot Stavanger ser jeg STORE mengder salt ligge på / ved vei. Sist, nå i vinter stoppet jeg en salt-strøbil som helt klart hadde feil innstilling på doseringen. ( Altfor mye, Det lå et tykt lag med salt oppå veien ) Jeg kjørte forbi, satte på nødblinken, og gikk ut. Han stanset, og jeg sa at han strødde altfor mye. Han sa takk, og gikk bak for å sjekke. Jeg reiste videre, og så ikke etter. Men, så i etterkant har jeg tenkt pånytt; Jeg ser ofte for mye salt langs veien. Og ser ofte biler ute for å salte når det er helt unødvendig. - Er der noe muffens her ? Kontrakter som er rare / ukloke ? Salt er ikke gunstig for natur / vassdrag / veiene ( asfalten ) / biler i store mengder.... Har noen mer info / kunnskap ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå