Gå til innhold

Folgefonna-sett fra Rv.134 langs Åkrafjorden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To fine utsnitt her.

V1 tåler nok minst et klikk på skarphet og kontrast.

V2 ville jeg tatt en 2 cm beskjæring i topp på da det øverste feltet faktisk trekker oppmerksomheten opp og vekk fra det som jo er det spektakulære i denne komposisjonen.

Scroll opp og de hva du da synes.

Den skrikende signaturen kunne kanskje heller fått en grønnfarge for ikke å trekke så mye oppmerksomhet.

Ta en titt på hvordan Munch signerte bildene så signaturen gle inn som en del av bildet.

Han var en mester også der.

Roar

Lenke til kommentar

To fine utsnitt her.

V2 ville jeg tatt en 2 cm beskjæring i topp på da det øverste feltet faktisk trekker oppmerksomheten opp og vekk fra det som jo er det spektakulære i denne komposisjonen.

Den skrikende signaturen kunne kanskje heller fått en grønnfarge for ikke å trekke så mye oppmerksomhet.

Ta en titt på hvordan Munch signerte bildene så signaturen gle inn som en del av bildet.

Roar

Takker for dine gode råd og synspunkter :)

Lenke til kommentar

To fine utsnitt her.

Roar

Har lastet opp nok en versjon av bildet :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...