ethomassen Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Folgefonna-sett fra Rv.134 langs Åkrafjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 To fine utsnitt her. V1 tåler nok minst et klikk på skarphet og kontrast. V2 ville jeg tatt en 2 cm beskjæring i topp på da det øverste feltet faktisk trekker oppmerksomheten opp og vekk fra det som jo er det spektakulære i denne komposisjonen. Scroll opp og de hva du da synes. Den skrikende signaturen kunne kanskje heller fått en grønnfarge for ikke å trekke så mye oppmerksomhet. Ta en titt på hvordan Munch signerte bildene så signaturen gle inn som en del av bildet. Han var en mester også der. Roar Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 To fine utsnitt her. V1 tåler nok minst et klikk på skarphet og kontrast. V2 ville jeg tatt en 2 cm beskjæring i topp på da det øverste feltet faktisk trekker oppmerksomheten opp og vekk fra det som jo er det spektakulære i denne komposisjonen. Scroll opp og de hva du da synes. Den skrikende signaturen kunne kanskje heller fått en grønnfarge for ikke å trekke så mye oppmerksomhet. Ta en titt på hvordan Munch signerte bildene så signaturen gle inn som en del av bildet. Han var en mester også der. Roar Takker for dine gode råd og synspunkter Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 To fine utsnitt her. V1 tåler nok minst et klikk på skarphet og kontrast. V2 ville jeg tatt en 2 cm beskjæring i topp på da det øverste feltet faktisk trekker oppmerksomheten opp og vekk fra det som jo er det spektakulære i denne komposisjonen. Scroll opp og de hva du da synes. Den skrikende signaturen kunne kanskje heller fått en grønnfarge for ikke å trekke så mye oppmerksomhet. Ta en titt på hvordan Munch signerte bildene så signaturen gle inn som en del av bildet. Han var en mester også der. Roar Har lastet opp nok en versjon av bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg