N-4K0 Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Alpint Svamp, klut eller fille? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Svamp. Poteter, ris eller pasta? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Ris Biff chop suey, frityrstekt svinefilet eller stekte nudler? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2023 Forfatter Del Skrevet 5. november 2023 Stekte nudler Ha som husdyr: Bløtdyr, skalldyr eller nakendyr? Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Skalldyr. Mår, Røyskatt eller Snømus? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Røyskatt. Gaupe, ulv eller bjørn? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Gaupe 😻 Sumerisk, akkadisk eller amorittisk? 🤓 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 Velger på måfå amorittisk. Blender, stavmikser eller kjøkkenmaskin? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 Kjøkkenmaskin. Brødrister, Vaffeljern eller toastjern? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2023 Forfatter Del Skrevet 6. november 2023 Toastjern Hvordan sier du det: Overtrøtt, dau trøtt eller super trøtt? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 Dautrøtt Hvilket av disse uttrykkene føles mest naturlig for deg: Schjø, a’ma eller skjønneruhvajegmener? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2023 Forfatter Del Skrevet 6. november 2023 (endret) Aldri hørt om de to første utrykkene før nå, så det må nok bli den siste, skønner u hva jeg mener. Hva syns du er mest fasinerende: Måneformørkelse, solformørkelse eller venuspassasje? Endret 6. november 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 Solformørkelse men må si at venuspassasje har jeg aldri hørt om 😶🌫️ Hvilken planet synes du virker kulest: Mars, Saturn eller Pluto? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2023 Forfatter Del Skrevet 6. november 2023 (endret) Pluto, det er også min favoritt planet (eller dvarg planet som den blir sett som i dag.) Hvis det var mulig og bosette seg på hvilken som helst planet, hvilken planet ville du ha bodd på... ...Merkur, Jupiter eller Neptun? Endret 6. november 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Merkur for den vet jeg aller minst om 😀 Ville du helst bodd i hvilken av følgende biomer: Ørken, regnskog eller høyfjell? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Regnskogen. Sandaler, støvel eller joggesko? Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Joggesko. Kaffe, te eller kakao? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Kaffe ☕️ Skal Vi Danse, Stjernekamp eller Maskorama? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2023 Forfatter Del Skrevet 9. november 2023 Egentlig ingen av dem. Men, hvis jeg måtte ha valgt, da tror jeg det hadde blidt Maskorama. Ha en klengete datter, søster eller niese? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Datter Regn, snø eller sludd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå