smøllj Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Hello. https://open.spotify.com/user/mariusbrorstad/playlist/1naofa1jgwjuuEh5q8ORVx 31 timer med fabelaktig punk/rock/garage/alternative Følg lista om den ser bra ut. Jeg er også mottagelig for ros, tips og takk. Endret 12. februar 2017 av smøllj Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Du skal ha det at det var mye forskjellig der 1 Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Spillelista har gjennomgått en transformasjon og er nå på cirka 31 timer. 74 følgere og jeg oppdaterer lista daglig. Endret 12. februar 2017 av smøllj Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Du skal ha det at det var mye forskjellig der Takk for dèt! Det er en del lytting bak en slik mix vil jeg nok si ja, så noe rart vil det nok dukke opp. Endret 23. november 2016 av smøllj Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 12. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2017 Legger inn en notis her om at spillelista fortsatt er i drift og i inneværende tidspunkt så låter den veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå