Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når hun bruker tid på å svare på meldinger

Anbefalte innlegg

En litt sær problemstilling.

Jeg har vært på et par dater med en jente jeg er interessert i. Vi sender en del meldinger med hverandre, og tar vel begge like mye initsiativ til å starte samtaler. Problemet er at hun bruker så lang tid på å svare. Selv om vi har en samtale bruker hun ofte fem minutter på å svare på hver melding. Også når det var hun som startet samtalen. Jævlig irriterende, for samtalene mister liksom kontinuitet.

Hva kan være greia her?

Anonymous poster hash: eb3b0...7ce

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og jeg som trodde jeg var utålmodig på folk som bruker 1 døgn på tilbakemelding. Slapp av, dude, er bare chat. Mange som multitasker når de chatter og da kan det ta noen minutter å skrive svar tilbake. Særlig når man skal lese litt lengre meldinger og tenke hva man skal skrive tilbake. Hvis det plager deg så mye kan du sikkert si fra og hun kan prioritere deg når dere prater.

Lenke til kommentar

Hehe. Tror dere missforstår litt. Det er ikke snakk om at det tar fem minutter mellom noen av meldingene. Det er stort sett snakk om fem minutter mellom hver melding. Med andre ord tar det en halvtime å utveklse en serie meldinger som burde tatt fem minutter. Men men. Det finnes vel større problemer her i verden.

Takk for realitetsorienteringen karer :).

Anonymous poster hash: eb3b0...7ce

Lenke til kommentar

Vi misforstår ikke, 5 minutter er ingenting, absolutt ingenting. Hvis det er viktig for deg å kommunisere effektivt, ring henne.

Nettopp. Hvis du må ha en effektiv samtale med henne må du ringe. Og ikke for å være kvass, men det er vanlig høflighet å ringe/avtale tidspunkt hvis man må ha noe viktig/kjapt å prate om som ikke tar lang tid. Små-snakking foregår på chatten og det er uhøflig å forvente full fokus på chatten

Anonymous poster hash: 177d7...b4f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...