AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 En litt sær problemstilling. Jeg har vært på et par dater med en jente jeg er interessert i. Vi sender en del meldinger med hverandre, og tar vel begge like mye initsiativ til å starte samtaler. Problemet er at hun bruker så lang tid på å svare. Selv om vi har en samtale bruker hun ofte fem minutter på å svare på hver melding. Også når det var hun som startet samtalen. Jævlig irriterende, for samtalene mister liksom kontinuitet. Hva kan være greia her? Anonymous poster hash: eb3b0...7ce Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Hva med en telefonsamtale, da får du en umiddelbar respons? 5 minutter er ingenting, det er ingen greie, ikke overanalyser. 1 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Kaller du 5 min lang tid? 4 Lenke til kommentar
xNADEsjefen Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Du gir henne de 5 minuttene til å svare. Hele verden dreier seg ikke om deg. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Og jeg som trodde jeg var utålmodig på folk som bruker 1 døgn på tilbakemelding. Slapp av, dude, er bare chat. Mange som multitasker når de chatter og da kan det ta noen minutter å skrive svar tilbake. Særlig når man skal lese litt lengre meldinger og tenke hva man skal skrive tilbake. Hvis det plager deg så mye kan du sikkert si fra og hun kan prioritere deg når dere prater. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 FEM MINUTTER? Anonymous poster hash: 177d7...b4f 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Hva kan være greia her? Anonymous poster hash: eb3b0...7ce Greia er definitivt deg! Du må bli mye, mye mer tålmodig. Anonymous poster hash: 177d7...b4f 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Hehe. Tror dere missforstår litt. Det er ikke snakk om at det tar fem minutter mellom noen av meldingene. Det er stort sett snakk om fem minutter mellom hver melding. Med andre ord tar det en halvtime å utveklse en serie meldinger som burde tatt fem minutter. Men men. Det finnes vel større problemer her i verden. Takk for realitetsorienteringen karer . Anonymous poster hash: eb3b0...7ce Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Vi misforstår ikke, 5 minutter er ingenting, absolutt ingenting. Hvis det er viktig for deg å kommunisere effektivt, ring henne. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Vi misforstår ikke, 5 minutter er ingenting, absolutt ingenting. Hvis det er viktig for deg å kommunisere effektivt, ring henne. Nettopp. Hvis du må ha en effektiv samtale med henne må du ringe. Og ikke for å være kvass, men det er vanlig høflighet å ringe/avtale tidspunkt hvis man må ha noe viktig/kjapt å prate om som ikke tar lang tid. Små-snakking foregår på chatten og det er uhøflig å forvente full fokus på chatten Anonymous poster hash: 177d7...b4f Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 5 minutter er veldig kjapt. Det tyder på at hun er interessert. Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Hun er av den typen som trenger litt tid til å tenke seg om. Antakelig introvert. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Hvis man liker noen veldig godt så bruker man ofte litt tid på å skrive meldingen fordi man vil passe på at den er bra! har ofte frustrert meg over å ha brukt 15 min på å bli enig med meg selv om en melding før jeg har fått den ivei... så ikke bekymre deg du Anonymous poster hash: 27c00...c53 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 For ikke å snakke om dette "må ikke svare så kjapt at jeg virker desperat"-greiene... Du får invitere henne ut igjen slik at dere kan snakke sammen da! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 5 minutter kan være lang tid og kort tid. Det virker som om dere kommuniserer via en metode som er av den trege typen, FB, SMS, e-post el.l. Hvis hun bruker 5 minutter på å svare hvis dere snakker på f.eks. telefon eller Skype så er det noe rart Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Kanskje hun har andre venner som også sender meldinger? Eller at hun faktisk gjør noe annet enn å sitte og vente på meldinger fra deg.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Hvis fem minutter på å svare på CHATTEN er introvert og for lang tid, er jeg ferdig! Og hvor introvert er jeg da liksom? Må jo være tredobbelt-introvert Anonymous poster hash: 251e3...d29 1 Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Tror greia er at hun ikke vil være for gira på deg. jenter spiller spill.get used to it Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 5 min svartid i en samtale er lang tid. Så lang tid at man ikke kan kalle det en samtale vil jeg si - det er kommunikasjon mellom dere, ikke samtale. (slik jeg ser på en samtale) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå