Ravage Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Heisann! Jeg har kjøpt meg call of duty. Har et msi geforce fx 5200 skjermkort og trodde det skulle takle spillet fint. Men det lagger noe sinnsykt. Noen som vett om noe jeg kan gjøre for å få det til å gå glatt ?? Har prøvd med nye drivere men det funka heller ikke. Er det noen innstillinger som jeg kan gjøre på det? Hilsen Ravage Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 ville ikke tro fx5200 er nok til det spillet. Du kan jo ihvertfall dra baren på 3d options i egenskaper på driveren til ytelse ihvertfall (var der med forrige nvidia driver jeg hadde inne ihvertfall) Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Må nok skru ned grafikken litt. FX5200 er ikke akkurat noen kraftbombe. Ett GeForce4 Ti4200 er faktisk betraktlig raskere. Skru ned på detaljenivået å se om det hjelper. Med alt på er faktisk COD litt tungt å drive Lenke til kommentar
Whuups Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) http://www.firingsquad.com/hardware/call_o...vidia/page2.asp <-- 5200 kortet ligger og kjemper om de 3 siste plassene sammen med GF3 og GF2... faktisk så vinner GF3 i flere av testene.. Blar du fremover så ser du at med AA og AF så blir det bare værre.. 5200 kortene til nvidia er bare lureri. Endret 27. november 2003 av Whuups Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Du kan jo prøve å laste ned de nyeste driverene, men som sagt 5200 er ikke noe kraftige saker. Så du må nok ty til å sette ned detaljer her. Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Du kan prøve omegadrivere for geforce fra http://www.omegacorner.com Det er drivere som fikser div. feil og ofte gjør at spill kjører "glattere". Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Forundrer meg ikke om et GF3 er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå