lysbringer Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Hei. Jeg driver og leser litt på rapportene bak i boka, og sitter fast i denne. Noen som kan hjelpe? Har prøve imorgen, og læreren min fortalte meg at punkt 1 var veldig relevant. Dessverre får jeg den ikke til! Jeg vet ikke om jeg helt skjønner punkt 1, men har ihvertfall prøvd meg frem. Jeg tror det er feil ettersom jeg fikk et så lavt tall! Hva tror du?takk for hjelpen Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Hva er greia med sideveis bilder, må jo vri hodet av for å prøve og lese 1 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Det er fryktelig enkelt å snu bildet før du poster det, og fryktelig vanskelig å lese ellers. Jeg kan snu det for meg selv, men vil heller at trådstarter snur det for alle andre også. Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Det er fryktelig enkelt å snu bildet før du poster det, og fryktelig vanskelig å lese ellers. Jeg kan snu det for meg selv, men vil heller at trådstarter snur det for alle andre også. Jeg beklager så mye. Skal få fikset det 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Har ikke satt meg inn i kjemien i det så sent på kvelden, men du har hvertfall en regnefeil for H2O2-konsentrasjonen - du bommer med en faktor 10 til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå