flamethower1234 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Hei! Jeg bestemt meg for å velge et av de tre mobilabonnementene men er usikker på hvilke av de jeg skal velge. Noen som har erfaringer? Ser blant annet hastigheten er høyere hos Komplett. Ellers er jeg ikke så kjent med de selskapene annet enn at jeg vet Komplett selger elektroniske ting osv. Stor takk på forhånd! Endret 26. september 2016 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Jeg hadde testet Komplett (because reasons?). Ser at de bruker Telenor's nett så er du fornøyd med Telenor's dekning så er det nok et godt valg. 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Jeg hadde testet Komplett (because reasons?). Ser at de bruker Telenor's nett så er du fornøyd med Telenor's dekning så er det nok et godt valg. Tenkte på det samme selv^^ Ser også at jeg får fri fart ut året. Alle tre bruker vel Telenors dekning? Endret 26. september 2016 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå