CasualVims Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Hei Lurar litt på korleis eg skal plassera høgttalarane mine i tv-kroken min. Bileter: https://1drv.ms/f/s!AiSx9t_aurjQjcQn4Em-hXUCO6lczQ Har 5.1 høgtalaroppsett. Subwoofer står i bakerste hjørna under vinduet. Center står under TVen. Korleis burde eg plassera dei fira surround høgtalarane? Skal borre fast fester, så må passe fint. Vurderar innerste vinduskarm på begge sider. og så kantene av halv-veggen bak. Eventuelt venstre vinduskarm på begge vinduene og kantene bak. Men er usikker på kva eg bør passa på. Tar gjerne imot nokre tips Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Jeg tror jeg ville hatt tven der treseteren står, treseteren der tven står nå og to seter til å gå ut i rommet. To-seteren vil få ene kortsiden under vinduet ved siden av døren.Høytalere plasserer du da selv, venstre bakhøytaler blir litt tricky men kan kanskje henge på enden av lavveggen mot kjøkkenet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå