TU Native Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Vi har en ledig stilling.ANNONSE: Hva sier ditt utviklerinstinkt at du skal gjøre her? Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Litt morsom måte å gjøre søknad på da, pluss en grei måte å filtrere ut håpløse søkere 5 Lenke til kommentar
Robert S. Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Dette var artig! Fant forøvrig denne siden liggende på samme server, virker som et hyggelig miljø haha http://www.forelska.no/ 4 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Tja, morsomt nok.:-BAntyder et interessant miljø, så hadde jeg vært på søking etter meg selv i den landsdelen hadde jeg kanskje ikke stoppa når det var på tide å fylle ut infoen?Men det var kanskje mer driftsinstinktet enn utviklerinstinktet som slo inn? Jeg sjekka for eksempel sestatus... :-g Endret 26. september 2016 av tommyb Lenke til kommentar
mr.syversen Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 rm -rf /var 2 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Må si jeg er litt skuffet etter å ha lest igjennom JS-koden på denne siden. Jeg håpet det faktisk var en terminal-emulator, og at kommandoene ble kjørt på en server satt opp for dette jobbsøke-formålet, men dette er kun en svært enkel javascript-app som gir inntrykket av å være en *nix-terminal. For all del kreativt, men det hadde vært gøyere om de hadde gjort noe mer utav det Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Hadde jo vært sykt overkill å lage en emulator, når de faktisk ikke trenger en emulator. I en jobbsituasjon har man som regel ganske begrenset med tid. 5 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Hehehe dette var litt morro Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Må si jeg er litt skuffet etter å ha lest igjennom JS-koden på denne siden. Jeg håpet det faktisk var en terminal-emulator, og at kommandoene ble kjørt på en server satt opp for dette jobbsøke-formålet, men dette er kun en svært enkel javascript-app som gir inntrykket av å være en *nix-terminal. For all del kreativt, men det hadde vært gøyere om de hadde gjort noe mer utav det Hei Det ble diskutert "Terminalen" har som formål å fange oppmerksomheten din og skape interesse, så vi tenkte at det var unødvendig å gjøre det så avansert. De fleste raser seg gjennom dette på kort tid, og da har jo annonsen gjort jobben sin. Men kanskje lager vi en mer avansert løsning neste gang 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Format c: Ville ikke virket. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Jeg tenkte mest at noe sånt som sudo passwd -l root vile være på sin plass ... Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Tja, det ville kanskje kuttet ned på antall søknader og dermed økt sjansene dine? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Format c: Ville ikke virket. dd if=/dev/null of=/dev/sda Potensiellt? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Burde ikke det være: [root@tu ~]# ? Lenke til kommentar
Zethnix Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Haha. Gutt på 14. Klarte oppgaven siden jeg har hostet en mc server på en linux pc en gang i tiden og var kjent med alle komandoene c: Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Format c: Ville ikke virket. thatsthejoke.jpg 1 Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 http://bellard.org/jslinux/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå