RobinEriksen1 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Hei, jeg har vurdert i en lang periode å skaffe meg en Webasto Thermo top C. Jeg tenkte å kjøpe en brukt og installere selv, fordi Webasto skal ha 20k++ for det og det er alt for mye over hva jeg har råd til nå. Jeg har sett noen på ebay og lurer på om noen av dere har erfaring med kjøp av Webasto fra der? Er det trygt? Og er det vanskelig å montere denne selv? Evt hvor kan jeg finne noen instruksjoner. Har funnet noen manualer som hadde litt dårlig forklaring. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Skal du kjøpe en brukt sånpass på at den er i god stand og at ikke brennkammeret er fullt av sot og gir dårlig effekt. Godt brukte enheter kan ofte slite med det. Det finnes også en del webasto som ikke har sirkulasjonspumpe. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Jeg kjøpte ny Eberspächer. Ikke vanskelig å montere. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Spørs akkurat hvor mye du har drevet med bil før. Er fort 8 timers jobb pluss minus litt avhengig av biltype. Du bør og skaffe instruksjon som passer til bilen du skal montere det på. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Ville aldri kjøpt brukt eller fra utlandet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå