Bykatt Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 På kroken og Henge i tauene er mine foreløpige favoritter, og de passer sammen. Og objektivet er fortsatt det jeg savner mest av µ4/3-verdenen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Liker godt Henge i tauene. Fint lys, toner og teksturer. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Godt komponert bilde av minnekortene.Backup er aldri dumt. Du treffer 100% med fokus på tauene, og jeg liker virkelig lyssettingen her. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Henge i tauene er et flott bilde, men meget dystert..... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Flere flotte bilder siden sist, men Kremkaren tar "prisen", så langt... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Krok og Knute på tråden er mine favoritter så langt. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Likte godt 'Henge i tauene', fin og litt mystisk belsyning Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Takk for hyggelige kommentarer - det var lyset som gjorde meg oppmerksom på motivet i "Henge i tauene"; fint at dere liker det. @bykatt: 45mm er fortsatt et av de beste i µ-4/3 verdenen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2016 14. Sikringskost EM-5 @ 1/100s; f/4; ISO 2000 Det blir ikke Oktoberfest uten Schweinhaxe. Nok til to sultne personer Kjøpt på Rema 1000 i Norge ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2016 16. Med piggene ut EM-5 @ 1/100s; f/4; ISO 500 Fant en rull piggtråd liggende på en stein under søndagsturen. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Den sikringskosten så ut til å være av det mektige slaget. Noe også spoileren gjorde for så vidt. Ante ikke at du fikk schweinehaxe i Norge, har spist det i Tyskland en gang, den porsjonen jeg fikk da var _ikke_ liten. Liker etterbehandlingen på "piggene ut". Bra kontraster, og du får frem det kalde og ubehaglige i denne typen behandlet stål. Solid tetthet av piggtråd må jeg si. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Synes nok at schweinhaxe så litt mer fristende ut enn ´sikringskosten´, ingen av dem bør vel inntas i for store mengder. Enig i at du har valgt å fokusere rett i piggtrådbildet (selvsagt gjorde du det!), at det var et slikt tett knippe forsterket inntrykket av at du bør holde deg unna. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Der var det kontraster i bilde-motiv ja, på 14 og 16 - tror jeg likte piggene best - sikringskosten ble litt for mektig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2016 Den sikringskosten så ut til å være av det mektige slaget. Noe også spoileren gjorde for så vidt. Ante ikke at du fikk schweinehaxe i Norge, har spist det i Tyskland en gang, den porsjonen jeg fikk da var _ikke_ liten. Liker etterbehandlingen på "piggene ut". Bra kontraster, og du får frem det kalde og ubehaglige i denne typen behandlet stål. Solid tetthet av piggtråd må jeg si. Jeg har aldri sett Schweinhaxe i Norge før heller; dette var noe som Rema 1000 hadde i en kort periode i høst. Synes nok at schweinhaxe så litt mer fristende ut enn ´sikringskosten´, ingen av dem bør vel inntas i for store mengder. Enig i at du har valgt å fokusere rett i piggtrådbildet (selvsagt gjorde du det!), at det var et slikt tett knippe forsterket inntrykket av at du bør holde deg unna. Det var kanskje ikke så lett så se, men begge bildene er av hax'en Der var det kontraster i bilde-motiv ja, på 14 og 16 - tror jeg likte piggene best - sikringskosten ble litt for mektig. Schweinhaxe er mekitg, men ille godt Med Oktoberfestøl til (av type Märzen). Takk til alle for hyggelige kommentarer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2016 21. Snart Halloween EM-5 @ 1/100s; f/4; ISO 3200 Det var en før-Hallowen fest i går; her en detaljstudie av skumle muffins. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 He, he. Har aldri blitt angrepet av skumle muffins noengang, kanskje jeg må kikke meg litt over skulderen nå. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Liker godt "Med piggene ut". Fin komposisjon, toner og detaljer. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Nå ble jeg skikkelig redd, altså, skumle muffins må det være noe muffens med. Håper ingen ble altfor skremt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Nå ble jeg skikkelig redd, altså, skumle muffins må det være noe muffens med. Håper ingen ble altfor skremt. Den var nå litt søt og da......... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2016 He, he. Har aldri blitt angrepet av skumle muffins noengang, kanskje jeg må kikke meg litt over skulderen nå. Disse angriper rundt sidebeina ... Liker godt "Med piggene ut". Fin komposisjon, toner og detaljer. Takk Nå ble jeg skikkelig redd, altså, skumle muffins må det være noe muffens med. Håper ingen ble altfor skremt. Neida, alle koste seg Nå ble jeg skikkelig redd, altså, skumle muffins må det være noe muffens med. Håper ingen ble altfor skremt. Den var nå litt søt og da......... Det er greit når det er fest for 10-åringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå