Den Røde Tsar Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det skal de ikke, men jeg tviler på at Mr. Republikk! aka JoachimR har lest den, eller ville han ikke likt den... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg har lest deler av den. Har som sagt den originale grunnloven, med de orginale underskiftene, hengende på veggen her. Jødeparagrafen har jeg funnet. Dersom en innvandrer ikke er enig i grunnloven, hvorfor i ****** skal ha/hun da flytte hit? Hva? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 HAHA.. så nettopp at han er for Republikk nå isted... Da må jeg iallefall spørre hvorfor han er for at innvandrere skal sverge på grunnloven når han selv ikke er enig med den. JoachimR må kanskje tenke litt over det han poster fremover... LOL Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg er for republikk, men det skal skje på en ordnet måte. Men jeg kunne godt sagt at jeg ikke skulle bryte grunnloven. Intet problem! grunnloven endres dessuten inne i mellom. Så jeg kunne ha sverget på den, men hadde jeg vært en neger fra Afrika vet jeg ikke om jeg ville flyyttet til Norge under noen omstendighet. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Dersom en innvandrer ikke er enig i grunnloven, hvorfor i ****** skal ha/hun da flytte hit? Hva? Hvorfor i ******* skal en innvandrer bry seg en døyt om hva som står i grunnloven når nordmenn flest ikke gjør det? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Dersom en innvandrer ikke er enig i grunnloven, hvorfor i ****** skal ha/hun da flytte hit? Hva? Fordi han/hun rissikerer å bli drept i hjemlandet? Eller fordi han/hun ønsker å tjene penger så ungene kan få en utdanning? Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Vår godeste Jokke har litt vanskelig for å sette seg inn i andres situasjon kan det se ut til... At det er en grunn for at flyktninger eksisterer er jo en kjennsgjerning, men Jokke vil hjelpe dem i landene de kommer fra. For meg er jo dette en selvmotsigelse, for det er jo en grunn til at de forlater landet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå