Gå til innhold

Troskapsed på grunnloven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det gjør de. Også jeg var medlem av "nÅrske-clubben" i Montreal. Ja, vi feiret mai den 17, men i USA skal tross alt July 4 feires større. Vi hadde f.eks. ikke rakketter på mai den 17..

Så hvis du mener det er greit å feire 17. mai i USA, hvorfor er det ikke greit for innvandrere å feire sine nasjonaldager i Norge? Dette lukter dobbeltmoral lang vei.

Lenke til kommentar

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_hor...nd/3307675.html

Tilfeldig - neppe. Jeg begynner å miste troen på at innvandrere er like snille som nordmenn. Dette skyldes ikke dårlig opplæring i norsk, integrering, frp eller rompehårene til mister bondevik.

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article159617.ece

Gjør meg enda mer trist:

http://pub.tv2.no/nettavisen/dagensbilde/article159502.ece

Apropo 17.mai her; har en lite historie fra 17.mai iår. En innvandrerfamilie var med å gikk i 17.mai toget. De hadde en barnepark med unger, med hvert sitt norske flagg. Samtlige dro flagget langs bakken, da ingen turde å si ifra at det er ufint å pirke i bakken med flagget i frykt for å bli uthengt av rasist av "anti-rasistene". Jeg gikk like bak innvandrerfamilien og så et skremmende syn til: Faren kjøpte en gassballong til barne i barnevognet. Dette barnet var vel rundt 3 år. Men alle de andre gledet seg over ballongen, begynte innavndrergutten å slå med knyttet neve på ballongen (!), forøvrig en Daffy Duck eller noe. Det er forskremmende at gutten brukte en slik agrsiv knytteneve, og slo å bet denne ballongen. Begynner seriøst å lure på om kulturen deres fostrer voldsmenn helt fra de er små.

Lenke til kommentar

Det jeg også synes er grovt er forskjellen man kan se på Barnetoget i Oslo 17. mai.

Hvis noen har det tatt opp, se først på Tveita Skole. Hvordan går barna kledd? Halvparten har sagge-bukser og caps.

Se deretter på Midstuen Skole. Her har alle jentene bunader og guttene dress (eller bunad..)

Hvordan holder de flagget? "Tveitianerne" bruker det ulikt, putter det i skoen, ruller det, krøller det sammen etc.

"midtstuingene" holder flagget høt opp, og alle vinker ekstra når de går forbi Grand.

Jeg bor ikke på midstuen, men jeg synes det er synd at noen ikke repsekterer nasjonaldagen vår, uavhengig av bosted.

Lenke til kommentar

HAHAHAHAHHAA!!! Morsom du :mrgreen:

Jeg har faktisk gått på midtstuen, og.. du tar FEIL! :mrgreen:

Midstuenfolka stillte i toget og kjørte full fa'en, riktignok pent kledd. Men det å fly rundt i toget å kaste (brukt) snus på folk og bygninger og synge nasjonalsangen feil gjengitt (les: litt på kanten-tekster) er IKKE å ha respekt for nasjonaldagen...

(EID?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...