AfterGlow Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Et lengre klipp fra spillet har nå blitt sluppet.Se 16 minutter fra Mafia III Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Litt blandede følelser. Det virker som om de har laget en stor by og snakker litt om hvem som styrer hva, men vi får se lite av hva som kan gjøres i de forskjellige bydelene. Så det gjenstår å se om sideoppdragene er av interesse. De sier at oppdragene kan utføres på mange forskjellige måter, og så viser de frem et oppdrag som kun har det vanlige, "guns blazing" og en slags stealth, som egentlig kun ser ut til å være bruk av crouch og våpen med lyddemper. Det er litt komisk at de går stealth ruten i videoen, og så ender det med et blodbad uten like. Så det virker som om de skryter på seg noe som ikke er der, men igjen, vi får se. Og hvorfor i alle dager er det fortsatt "boss fighter" i Mafia? At bossen har kraftigere våpen gir mening, men at han skal tåle en million kuler blir bare dumt. Som en kommentar på Youtube sier; at de bruker en "hjernedød" boss fight i en offisiell gameplay video er kanskje et dårlig tegn. For meg virker det som om Mafia 3 er et mafiabasert GTA omtrent helt uten nyvinninger. Men med en bra historie, bra dialog, om skyting og bevegelse føles bra og det er en levende verden så blir det jo bra det. Jeg tar gjerne mer GTA om det er gjort på en bra måte. Lenke til kommentar
oczer Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 En liten stund trodde jeg det var en GTA-SA mod jeg så Var helt utrolig likt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Men dette viste vi jo, mafia 2 var en skygge av mafia 1, hvor hoved gameplayet i mafia 2 gikk ut på å kutte ned hærer av fiender, brett design, vanskelige fiender var det ikke noe av. Bare drep, drep, drep. I et vanlig brett i mafia 2 dreper du vanligvis flere fiender enn i hele mafia 1 til sammen. Så klart vil mafia 3 bare synke lavere. Og i hvilken verden var mafia et ord man brukte på svarte gjenger på 60 tallet i usa? Dette er å melke navnet mafia, dette spillet har ikke noe med mafia å gjøre. Endret 26. september 2016 av Gunfreak 1 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Ser ut som et vanlig run n gun spill. Ser ut som de har prøvd seg på en blanding av Max Payne (uten bullet time osv.) og Hitman.Både Max Payne og Hitman ser bedre ut i grafikk og animasjoner. Endret 27. september 2016 av PantZman Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Hvorfor kan de ikke gå tilbake til røttene og lage et low-key mafiaspill satt til 30-tallets USA, med dype karakterer og interessant story. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Mafia 1 er og vil alltid være det beste spillet. Hvorfor? Fordi det hadde en genial historie, med interessante karakter og bra skuespill. For å ikke snakke om utrolig bra action og gameplay. Og byen føltes levende; du kunne fylle bensin; biler blinket på deg hvis du kjørte i feil kjøreretning osv. Spillet kastet heller ikke bort tiden din med kjedelige sideoppdrag og en bortkastet sandbox verden. Alle oppdrag var knyttet til storyen. Oppdragene var også så utrolig varierte at du hele tiden lurte hva spillet ville by på. Og derfor har jeg liten tro på Mafia 3. Det ser ut som å gjøre samme feil Mafia 2 gjorde: Prøve å emitere GTA serien. Lenke til kommentar
Apex Kek Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Adrenaline Used: The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå