AfterGlow Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Slipper briller med innebygget kamera.Dette er Snapchats første fysiske produkt Lenke til kommentar
ImProvement Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Hva er et "rundt format"? Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Hva er et "rundt format"? Regner med video spilles inn i en kvadrat, og du får kun lov å se video med en sjablong rundt. 3 Lenke til kommentar
Sopphue Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Hva er et "rundt format"? Regner med video spilles inn i en kvadrat, og du får kun lov å se video med en sjablong rundt. hahaha Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 De der er de styggeste solbrillene jeg noensinne har sett. Jeg vil gjerne ha kamera på min innfatning, men det må være enkelt og lite synlig. Har hatt lyst på noe slik helt siden jeg så TV-serien Earth Final Conflict. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Det er vel ikke bare at vi skriver ut i firkantet format som er med på å definere hvordan film ser ut. Det kan vel også ha noe å gjøre med det faktum at så godt som alt av skjermer er firkantet også. Til og med bestanddelene i et digitalt bilde er bygget opp av firkanter. Rund video er således upraktisk og har lite utnyttelsesgrad på en skjermflate... 1 Lenke til kommentar
Snubble_bil Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Steike så stygge briller Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Rart at video de har laget som reklamerer for brillene viser ett rektangulært bilde, villendene reklame? Kan si meg enig at designet på brillene er for spesielt interesserte Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Grunnen til at brillene er stygge er sikkert fordi brukerne skal skille seg ut og dette vil bli sett på som trendy. Målgruppen er Bieber fans og lignende. Fordelen med utseende på brillene at du lett legger merke til hvem som filmer deg uten ditt samtykke. Folk ble bekymret av å bli filmet med google glasses, men hva blir dette da? Finnes det personvern i det hele tatt lenger!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg