ti-guru Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 har kjøpt et MSI @nywhere lydkort. probllemet er at lyden faller ut etter omtrent 1-2 min. den kommer tilbake dersom man bytter kanal og så tilbake til den opprinnelige. under installasjonen fikk jeg opp en melding om at noen av driverne kortet bruker ikke besto den berømte "windows logo-testing" (jeg fortsatte installasjonen).lastet ned nyeste drivere og håpet dette ville løse problemet. men, akk... det hjalp lite. så ja... noen som har noen forslag til hva som kan gjøres? jo. fjernkontrollen virker heller ikke. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Aldri vært borti det problemet før, men det høres ut som om kortet ditt er klart for retur til butikken du kjøpte det hos Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 hmmm... etter nærmere kikk på nettet fant jeg en anmeldelse der man påpekte dette problemet. den enkle løsningen deres var å sette lyden i mono. har prøvd dette, uten at det gikk. kortet ville faktisk ikke sette lyden i morno... hmmm.... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 lever det inn du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå