magnuslundstein Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Inquirer forteller nå at Asetek skal halvere prisene på vannkjølingskomponentene! Dette virker lovende, med tanke på det presset de andre produsentene nå får på seg. Aner jeg en priskrig innen vannkjøling? Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Inquirer forteller nå at Asetek skal halvere prisene på vannkjølingskomponentene! Dette virker lovende, med tanke på det presset de andre produsentene nå får på seg. Aner jeg en priskrig innen vannkjøling? Får håpe at aquacomputer følger etter Lenke til kommentar
Flames Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg må si at dette hørtes _meget_ bra ut! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jaaaa ....a bli det kanksje vannkjøling på meg alikevell da Lenke til kommentar
alexio Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 flaks jeg ikke kjøpte i forrige uka, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå