Fotoskrulla Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Haustfargar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Mye fine farger her. Syns jeg så noen blåbær også. Ingen spesiell favoritt. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Mye fine farger her. Syns jeg så noen blåbær også. Ingen spesiell favoritt. Tusen takk for hyggelig kommentar! Fargene er ikke på sitt vakreste enda, men fint er det likevel.. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Flotte bilder med fine farger , liker dette V2 for meg . 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Vakre høstfarger i bildene dine - liker 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Ja, kanskje er det nå fargene kommer som vi er på god vei mot oktober og kanskje ei frostnatt som gjør at de kommer med et smell. Fin serie her. Artig med spisse "pupper" i bakgrunnen på V1. Roar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Flott i fjellet nå som du her har dokumentert på en fin måte. Alle tre var fine på hver sin måte.. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Flotte bilder med fine farger , liker dette V2 for meg . Takk skal du ha Lasse Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Vakre høstfarger i bildene dine - liker De er ikke helt på sitt beste enda, men flott på fjellet nå ja! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Ja, kanskje er det nå fargene kommer som vi er på god vei mot oktober og kanskje ei frostnatt som gjør at de kommer med et smell. Fin serie her. Artig med spisse "pupper" i bakgrunnen på V1. Roar Spisse pupper er ikke å forakte... Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Flott i fjellet nå som du her har dokumentert på en fin måte. Alle tre var fine på hver sin måte.. Mvh Fredrik Ja, fint i fjellet nå, og finere blir det nok Takk for kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg