E3 IceJJFish Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Hei. jeg trenger hjelp med å finne deler til en ny pc. Skal bygge selv men vet ikke hva slags deler som er bra. Pris rundt 11000 kr. Har skjerm, tastatur og mus. så trenger bare pc. Så hvis en av dere smartinger kunne hjulpet meg hadde jeg satt ekstremt pris på det Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Hei. jeg trenger hjelp med å finne deler til en ny pc. Skal bygge selv men vet ikke hva slags deler som er bra. Pris rundt 11000 kr. Har skjerm, tastatur og mus. så trenger bare pc. Så hvis en av dere smartinger kunne hjulpet meg hadde jeg satt ekstremt pris på det https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1578470 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) Gå for Black Refinery eller strekk deg til Capital Offense i tråden Nizzen linket til. edit: kan være nevneverdig å si at operativsystem ikke er lagt til i noen av de byggene Endret 25. september 2016 av Nlklas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå