Jon-d Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Er på brettet hvor jeg skal kjøre tanks, men nå er jeg stuck! Like etter at man kjører over en bro blir man "angrepet" for andre gang. Etter å ha uskadliggjort de andre tanksene skjønner jeg ikke hvor jeg skal kjøre. Kjører jeg mot markøren på kompasset får jeg bare beskjed om at den veien er stengt, og at jeg må snu rundt. Noen som skjønner hvor jeg mener og kan hjelpe? Lenke til kommentar
WannabeZZ Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Mulig du kjører rett vei, men at det er en fiende du må skyte før du får lov til å fortsette. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Fra andre siden av elva kommer det en del fotsoldater, men det ser ut til å være en endeløs strøm av dem... Får rulle ned dit og plaffe dem ned! Forresten forbanna tøfft å pløye ned trær med tanks'en Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 du skal kjøre etter elva ...rett etter strandlinja... og du kan bare la de andre tanksene gå før deg og da finner du veien ...men etter dette kommer du til en by hvis jeg husker riktig.,..men spillet er BEST men for kort ...spilte gjennom alle vanskelighets gradene på EN dag ! Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Lettere sagt enn gjort å følge de andre tanks'ene. De står på stedet hvil... (Har ikke kommet til byen enda. Får sjekke hva som skjer nede ved elva når jeg kommer hjem etterpå! Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Du må skyte i filler den 88`n. Den store kanona som står der. Hvis jeg ikke missforstår deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå