aklla Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Jeg har innebygget anlegg i taket hjemme, det er ikke så krafig, men det er nå greit for å høre på musikk og slikt til daglig. Men, pr nå har jeg ingenting koblet til høyttalerene, er usikker på hva jeg kan ha. Det eneste det trenger å gjøre er egentlig å kunne streame fra mobil og nettbrett, enten via wifi eller via BT. Har sett på Sonos, men ser ut som de kun har en sak til 3500, noe som blir for dyrt og antagelig overkill. Chromecast audio hadde fungert, men trenger noe som gir mer effekt, og det er ikke minijac men er helt uten plugg. F.eks en svak forsterker og chromecast audio kunne fungert, men det må da finne noe slikt i en i en til en fornuftig pris... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 hvis du svinger epleveien så er Airplay gunstig. du må jo ha en salgs forsterker til disse høyttalerene? få noen med Airplay i seg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. september 2016 Forfatter Del Skrevet 25. september 2016 Jeg spiller ikke på det laget Jeg har både Apple og Android, så fordel om det støtter begge men viktigst med Android ettersom det er mobilen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 da er det å kjøpe chromecast da, og en forsterker Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 http://www.ebay.com/itm/271883054265 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Se om du finner en Nad D3020 på brukten. Da burde du havne rundt 2-2500 og en del muligheter i boksen. Kvalitet som holder til mer enn bare takhøyttalere og således mer fleksibel i forhold til hva du kan trenge etter hvert. Rimeligere enn dette så blir det lotto-trekning på ebay. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Den jeg linket til er ikke lotto. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Hva med f.eks https://www.teknikmagasinet.no/produkter/lyd-o-bilde/lyd-o-videooverforing0/lyd/the-vamp ? En Nad D3020 så bra ut den, men veldig overkill. Jeg må ha 2 også, så da kommer man opp i 4-5k, pluss en 600 i chromecast... Den ebay-saken så grei ut den, men er generell litt skeptisk til ebay og den var uten kabinett. Den på teknikmagasinet så mer "skikkelig" ut om du skjønner, men er ikke sikker på hva jeg lander på Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Jeg har innebygget anlegg i taket hjemme, det er ikke så krafig, men det er nå greit for å høre på musikk og slikt til daglig. Men, pr nå har jeg ingenting koblet til høyttalerene, er usikker på hva jeg kan ha. Det eneste det trenger å gjøre er egentlig å kunne streame fra mobil og nettbrett, enten via wifi eller via BT. Har sett på Sonos, men ser ut som de kun har en sak til 3500, noe som blir for dyrt og antagelig overkill. Chromecast audio hadde fungert, men trenger noe som gir mer effekt, og det er ikke minijac men er helt uten plugg. F.eks en svak forsterker og chromecast audio kunne fungert, men det må da finne noe slikt i en i en til en fornuftig pris... Sonosen til 3500,- er Connect, og vil ikke ha funket, du må opp på Amp versjonen som koster 5000,- på Ebay så finner du mange forskjellige enkle forsterkere som også har kabinett. Men beste løsning vil uansett være å finne noe brukt her hjemme, og Chromecast audio eller en BT mottaker Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Kabinett kan skrives ut med 3D-printer om du har tilgang på det. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Hva med en miniforsterker med Bluetooth? dinside.no hadde omtale av en i fjor, ser ut til at de nyeste variantene har BT3.0+ Kjøper du fra utlandet trenger du et strømadapter i tillegg men til prisen (selv kjøpt i Norge) er det kanskje en investering verdt å vurdere? http://www.dinside.no/data/bluetooth-forsterker-til-et-par-hundrelapper/61059258 Edit: Norsk selger: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=60200473 Endret 27. september 2016 av NoBo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå