Fredrik N. Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 litjdalen, nordmøre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Litjdalen er vakker og ganske spesiell. Strømledningene hører med, de fører strøm ned til aluminiumsverket på Sunndalsøra. V1 er flottest synes jeg. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Enig med Helene om både versjonsvalg og ledninger. Nesten synd du ikke fikke med en basehopper hengene i strømledningene slik jeg har foreviget flaggermus i Goa. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Fint komponert bilde med bratte fjell, veien som buer seg innover, og kraftkablene da som her hører hjemme i bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Basehopperne får gjøre som de vil, problemet er bestandig å hente dem ned. Siste tilfelle måtte man vente i flere dager pga av værforholdene og redningsmannskapene hadde ei stri tørn med å fire seg til fjellhylla der den døde personen lå.. Takk for kommentarer, Helene, Roar og Ragnar!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Fy for den ..jeg skulle ikke nyde noget at springe der..men ja er man modig går det nogen gange galt...ikke sjovt..men man kan jo nøjes med at nyde naturen ...som du har gjort...går ikke ud fra at du skulle springe..synes det blev et dejligt høst billede :-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Neida, Suss, jeg springer ikke, jeg reiser på sykkel innover her. Takker for kommentaren!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Flott bilder fredrik men jeg kunne tenke meg at hade vært bedre hvis du hadde fjernet strømkabler ? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Kunne nok greid å fjerne både kabler og mast her, men synes at de på en måte at de hører hjemme på et slik bilde. Takker for kommentaren, Jimmy! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg