kristianisabella Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Hei, har prøve i følger og rekker i S2 i løpet av noen dager. Noen som har kapittelprøve om temaet liggende? Være fornuftig til øving, lærerne har ofte brukt lokus prøver Tusen takk for all hjelp..☺ Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Usselt forsøk på å få tak i en fremtidig prøve. Prøv en annen plass. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Det er da lov å be om at andre S2-elever kan poste bilder av prøver de har hatt selv? Selv har jeg nada å bidra med når det gjelder prøven, men jeg har tilgang til alle de tre store lærebøkene i faget og kan hvertfall bidra med en liten liste med oppgaver jeg mener er fornuftige om temaet, dersom jeg får navnet på læreverket 2 Lenke til kommentar
kristianisabella Skrevet 28. september 2016 Forfatter Del Skrevet 28. september 2016 Det er da lov å be om at andre S2-elever kan poste bilder av prøver de har hatt selv? Selv har jeg nada å bidra med når det gjelder prøven, men jeg har tilgang til alle de tre store lærebøkene i faget og kan hvertfall bidra med en liten liste med oppgaver jeg mener er fornuftige om temaet, dersom jeg får navnet på læreverket hahah helt riktig, vil bare ha anbefalte oppgaver. Lærerverket er http://www3.lokus.no/index.jsp?siteNodeId=4593984&didLogin=true Tusen takk for hjelp ) Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Du har en eksamensdel helt bak i boken, hvor endel oppgaver er merket Kapittel 1 (både med og uten hjelpemidler). Jeg ville gjort disse. Kapitteltesten er heller ikke dum. Når det gjelder boken ellers er jeg litt sånn at du bør prøve å gjøre de nederste oppgavene i den blå delen om du kan, da de ofte er litt vanskeligere enn mye annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå