jevne Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Bestilte meg nylig samsung e700 med 12 mnd binding til netcom talk ab. ikke noe problem med ab. fordi jeg allerede har talk fra før. men ville bare høre med dere om noen hadde tilbakemeldinger fra denne siden? leveringstid f. eks. så hørte jeg også forøvrig at et parti med samsung e700 var feilfare. jeg håper dette ikke gjelder partiet fra siba....ingen som vet noe om det? til slutt lurer jeg på når man binder nytt ab. på nettet, vil leveringstiden bli lenger? 00 Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Bestilte min M55 fra siba, det tok 1 1/2 uke før jeg fikk den Etter en uke måtte jeg sende den tilbake p.g.a bateriet var gåen. Da måtte jeg bare vente i en måned til før jeg fikk ny Lenke til kommentar
jevne Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 ja, men selve servicen var bra? altså jeg mener ikke bra, men det er en "seriøs" butikk, slik at du faktisk kan reklamere og sende tilbake varen osv.? litt redd for å bli ripped av internettbutikker....hatt dårlige erfaringer før. men de hadde den inne, og få butikker i norge som hadde det, så jeg orket rett og slett ikke vente mer.... Lenke til kommentar
CyberAage Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Bestilte engang en telfon fra siba men fikk den aldri. Sendte mail og de mente de måtte har "rotet" vekk bestillinga.. Lenke til kommentar
jevne Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 dette høres lovende ut hvor lenge ventet du før du sendte mail? har tross alt bare gått én dag.... noen som vet hvor jeg får kjøpt e700 rimelig nå? et sted hvor de selvføligelig HAR DEN INNE!!! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 på pcutstyr.no bestilte derfra istad, uten abb. rett på døren... bra service, noen TOK faktisk telefon når jeg ringte! fikk bekreftelse på sms og epost.. noe annet med mamoz... Lenke til kommentar
jevne Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 hvilken telefon bestilte du? nå som jeg har videreført ab. og jeg skulle være så uheldig å ikke få telefonen. slik at jeg avbestiller orderen. vil jeg da kunne gå i en vanlig mobilbutikk og kjøpe mob. med bindingstid. eller vil bindingstiden fra siba.no gjelde selv om jeg avbryter handelen? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 huffda! avbestiller du telefonen,avbestiller du jo automatisk abb. og!!! bestilte e700. dør til dør-pakke... har du fått bekreftet at du har avbestilt? det må du ha før du evt. kjøper et annet sted. telebutikken har e700 blå inne NÅ! med det abonnementet du ville ha...OG BILLIG!! Lenke til kommentar
jevne Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 telebutikken har jeg hørt så masse dritt om på disse sidene.... men det har jeg egentlig hørt om siba også.... men jeg venter noen dager. bestilte tross alt bare i går. må gi de én sjanse i det minste....menn takk for hjelpen.... tenkte du btw på telebutikken.no jeg var der og så i stad, da var stod det 0 igjen på lager. er du fornøyd så langt med e700? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 kommer imorgen får jeg håpe... telebutikken er ok de.. like dårlig tid som meg du..hehe var fler igjen i blå på telebutikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå