Br?stopp Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Hei folkens! Beklager om jeg skulle ha oversett løsningen på mitt problem. Det startet helt uten forvarsel. Jeg satt og jobbet, og skulle avslutte Word. Det lå noen åpne filer som jeg fikk spørsmål om å lagre eller ikke. Noe lagret jeg, og noe droppet jeg. Word var ikke helt samarbeidsvillig, så det ble tvungen avslutning. Jeg tok en omstart, men da var ikke maskinen så veldig interessert. Den velkjente oppstartlyden kom, eple kom og fremdriftsmarkøren begynte å bevege seg som vanlig. Plutselig stopper den opp litt under kvartveis, og så ser jeg et glimt av "tannhjulet". Deretter blir skjermen svart, og det forblir den i ca 10 sekunder. Så kommer et glimt av det samme oppstartsbildet et kvart sekund, og sånn står den permanent. Jeg har forsøkt å starte på nytt mange ganger, men akkurat det samme skjer hver gang. Den stopper på eksakt samme sted. Når den har stått i ca. 20 minutter blir skjermen helt svart, og glimtet av oppstartbildet vises heller ikke lenger. Caps Lock knappen kan aktiviseres og lyser når den blir trykket ned. Maskinen er tilkoblet strøm, det var 65% batteri igjen da dette oppsto. Jeg har forsøkt å lukke og åpne lokket, sjekket at ingen taster henger, ingen andre komponenter er tilkoblet annet enn strøm Dette er fortvilet, da jeg skulle hatt ut noen dokumenter i dag (selvfølgelig på en søndag). Er det noen som har et eller flere tips å by på? P.S. Er det noen som vet konsekvensen av dette, dersom det ikke kan fikses hjemme? På forhånd takk! Hilsen Paal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå