AnonymDiskusjon Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) Hei. Jeg er en 19 år gammel gutt, fyller snart 20. Har ikke vært på byen på nattetid så altfor mange ganger, kanskje 7-8 i hele livet mitt. For to uker siden var jeg på vei hjem, helt edru. Plutselig ser jeg en gutt ligge midt på fortauet med dama over seg. Studerer noe høyt innenfor helse, og kvelden min var kjedelig, så jeg mannet meg opp til å gå bort og spørre om han trengte hjelp. Det viste seg at han hadde gått et-to klassetrinn under meg på ungdomskolen(han er antakelig 18 år), og både jeg og han kjente hverandre igjen, selvom vi aldri hadde vært i prat før. Han er også fetteren til en i klassen min, som ikke var særlig god person(jeg ble mobbet). Latet som alt var bra. Hjalp personen opp. Vi kommer i samtale. Også begynner vi å snakke om forholdet mellom dama og han, han forteller de bor sammen, at han flytta ut osv osv. Også kommer jeg til å si "Jaja, hun er jo pen hun". Det skulle jeg ikke sagt. Han blir litt ovenpå og dama trekker seg unna. Også for å vise at jeg ikke er interessert i henne sier jeg kjapt hade og sier at de må kose seg på kvelden. Dette for å av-eskalere situasjonen. Veldig attraktiv for min del var hun heller ikke, hadde noen kilo ekstra, jeg slengte bare på et kompliment som jeg trodde ikke ville skade. Så møtte jeg dem igjen igår, 3-4 uker etter hendelsen. Jeg ser han sitte sammen med dama si, han gir meg et blikk om å komme bort. Jeg drar bort. Prøver å være vennlig, sier hei. Også før jeg rekker å si hele ordet sier han bare: "Vi må snakke, møt meg ute etterpå". Jeg forstår at noe er galt og prøver å si at jeg ikke har lyst på noe bråk, men at vi gjerne kan snakke hvis det er noe. Han sier vi bare skal snakke, ikke noe mer. 2 timer etterpå kommer han sammen med 3 andre gangster gutter. Han ene prøver å overbevise meg om å bli med, og forteller at vi ikke skal slåss osv osv. At vi kommer fra samme land. Jeg lar meg overtale etter et par minutter med diskusjon, også vakten kommer og spør om det er noe galt. Jeg forstår ikke helt hva jeg skal si, men peker på han og forteller at de vil sloss. Jeg lar meg rive med ut og han og kompisene vil ta med meg til en mørk sidegate litt lenger borte for å prate, jeg sier vi kan prate her. Også prøver jeg gå inn til klubben igjen før han samme som overtalte meg om at vi ikke skal sloss nærmest dytter og halvt spenner meg ned for å få meg i motsatt retning. Også sier han til kameraten sin :"Hvis du ikke skal banke han opp, så ikke la meg drepe han" i aggressjon. I ettertid seg jeg også dama og han krangle ved bordet i baren. Og nå sliter jeg , siden de henger der hver helg og det er det eneste stedet på byen jeg kan være på. Fyller ikke 20 før om 3 måneder. Hvordan skal man løse dette? Jeg vurderte skikkelig å ringe politet på baren, var drit redd. Var helt edru. Anonymous poster hash: c4140...d11 Endret 25. september 2016 av Gavekort Videre anonymisert etter TS sin forespørsel Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Eneste 18 års stedet du kan være på i Oslo?Nå bor ikke jeg i Oslo men jeg kan se for meg at det må være den enkleste byen i hele Norge å unngå å havne på samme sted som "erkefienden" din?oslofolk er litt spesielle. De ser antagelig for mye film så mulig det ikke funker å snakke fornuft.Flytt Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Folk som vil sloss ute på byen er det overalt. Jeg bruker bare dra ned buksa og boxern å spørre om de vil suge snoppen min. 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Folk som vil sloss ute på byen er det overalt. Jeg bruker bare dra ned buksa og boxern å spørre om de vil suge snoppen min. Godt råd. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Slike idioter ender ofte som tapere som hater livet sitt og angrer på at de var mobbete og voldelige. Huleboerinnstinktet sitter desverre litt for hardt i noen mennesker. Du kommer deg ikke unna det, forhold deg rolig, prøv å gi faen og for guds skyld ikke si noe som kan tolkes i retning av en fornærmelse, du har jo lært hvor lite som skal til. Det kan dog hende de banker deg pga at du er passiv og ikke vil slåss... 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Å være ute på byen i Kristiansand virker så mye lettere når jeg leser dette. Er det virkelig ingen andre steder du kan dra enn akkurat det stedet? Oslo er jo en storby. Spør noen kamerater ut neste gang, ikke ty til vold, men da er de kanskje ikke like tøffe dersom dere er flere/I liketall. Opplevde noe lignende med en kamerat, vi ble med noen gutter ut og det viste seg at drittsekken ikke var like tøff som han selv trodde. (Fordelen med å kjenne mange). Men nå er vi yngre, og kanskje smartere enn den idioten der. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) Blir provosert av slike folk. Kommentaren: " Vi er jo fra samme land?" Høres ut som en veldig spesiell ting å si. Nå vet jeg ikke hvilken by du bor i TS. Men det må da finnes et annet sted du kan gå? Om ikke akkurat i småbyen (regner med storbyer har flere 18 års steder). så gå til nabobyen hvis mulig. Endret 25. september 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) Så, hvilket land kommer dere fra? For meg så blir "gangstergutter" fritt oversatt til "småkriminelle narkiser". Slike tror det ikke finnes konsekvenser for det de gjør. Pass deg for dem. Finn et annet sted å gå. Endret 25. september 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. september 2016 Forfatter Del Skrevet 25. september 2016 Så, hvilket land kommer dere fra? For meg så blir "gangstergutter" fritt oversatt til "småkriminelle narkiser". Slike tror det ikke finnes konsekvenser for det de gjør. Pass deg for dem. Finn et annet sted å gå. Han ene var vel iraker og han andre, i følge han samme land som meg. Men jeg vet ikke om han snakket sant. Vil ikke si her. Anonymous poster hash: c4140...d11 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Så, hvilket land kommer dere fra? For meg så blir "gangstergutter" fritt oversatt til "småkriminelle narkiser". Slike tror det ikke finnes konsekvenser for det de gjør. Pass deg for dem. Finn et annet sted å gå. Han ene var vel iraker og han andre, i følge han samme land som meg. Men jeg vet ikke om han snakket sant. Vil ikke si her. Anonymous poster hash: c4140...d11 Ok. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Full idiot ute på byen: "HVA ER PROBLEMET DITT?!?!" Meg: "Jeg har ikke et problem" Full idiot ute på byen: "ER DU FREKK?! JO DU HAR ET PROBLEM!! HVA ER PROBLEMET DITT?!!? SKAL FAEN MEG BANKE DRITTEN UT AV DEG!" Mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har hørt "Hva er problemet ditt?" fra hjernedøde idioter som vil sloss. Men seriøst, det beste er å ikke svare han selv om han presser seg opp i trynet ditt. Hold helt kjeft. Ikke se på han engang, bare snu deg og gå. Men vær påpasselig så han ikke kommer løpende og slår deg bakfra. Total ignoranse har brukt å fungert for meg. De første gangene fyrte jeg meg selv opp, og da blir det selvfølgelig slosskamp. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) Hehe Endret 25. september 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Så, hvilket land kommer dere fra? For meg så blir "gangstergutter" fritt oversatt til "småkriminelle narkiser". Slike tror det ikke finnes konsekvenser for det de gjør. Pass deg for dem. Finn et annet sted å gå. Han ene var vel iraker og han andre, i følge han samme land som meg. Men jeg vet ikke om han snakket sant. Vil ikke si her. Anonymous poster hash: c4140...d11 Arabere som kommer til Norge bør lære å drikke før de kommer til Norge. Har ikke telling på antall ganger jeg har sett unge fulle arabere som er ute på byen og lager kvalm. Ja det finnes Nordmenn og andre etnisiteter som gjør det samme, men er jo en grunn til at mange utesteder i Oslo ikke slipper inn arabere for å si det slik. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Snakk med han på tomannshånd når dere er edru. Da blir 9/10 tullinger mulig å prate med på en normal måte. Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Høres ut som noen tapere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Ignorer, ignorer, ignorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå