grid Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Sitter nå som nr 16 i køen på Tiscali "kundesupport". Har ei 704 linje som gir 123 hos itavisen. Bor i Mo i Rana og har hatt problemer 1 mnd. Sendte mail om problemet 5.11. Har ennå ikke fått svar. - Hva med betalingsnekt og heving av bindingstid? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har ikke noen svar til dine spørsmål, men må utrykke min vrede for Tiscali. Selv satt jeg i 2 og en halv time i kø. Var nr 1. i køen i 1 og en halv time!! Etter 2 og en halv time gadd jeg ikke mer.. Har også sendt utallige e-mailer uten å få noen svar!! Er dritlei av tiscali og oppfordrer alle andre til å velge noe annet!! Lenke til kommentar
jasco Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 mao: heller tele2 enn tiscali Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 En liten trøst til dere,jeg har vært i kontakt med VG og Dagbladet angående dette regner med at det kommer på trykk. Lenke til kommentar
Wave Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har også fått elendig service fra Tiscali, men er nå oppe på nett i allefall. Har ikke sjekket hastigheten enda. Provoserende den mailen jeg fikk fra dem også: "Vi skal gjøre vårt beste for at du skal bli firnøyd"... jaja, de har en rar definisjon av det å gjøre sitt beste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå