Torhild Jansen Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Friske takter. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Å? Er sommeren over?....vi hadde 25 grader her i Ålesund i går Kunne lurt meg.. Flott og friskt bilde dette. Fint utsnitt/komp. Skulle kanskje vært presentert på mørk bakgrunn. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Å? Er sommeren over?....vi hadde 25 grader her i Ålesund i går Kunne lurt meg.. Flott og friskt bilde dette. Fint utsnitt/komp. Skulle kanskje vært presentert på mørk bakgrunn. Takker fin temp. her og, men regn og torden i natt Ha en god dag ! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Kanskje frister dette noen til et bad - men ikke meg. Frysen på vannspruten til høyre er kanskje det som mest bærer bildet her. jeg er litt inne på halvert himmel for senket blikk og økt dybde, men det får author avgjøre. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Kanskje frister dette noen til et bad - men ikke meg. Frysen på vannspruten til høyre er kanskje det som mest bærer bildet her. jeg er litt inne på halvert himmel for senket blikk og økt dybde, men det får author avgjøre. Roar Takker for kommentaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg