ethomassen Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Foss i Åkrafjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Ja, jaggu ser jeg trynsiktet på toppen av den bortimot rosa søylen omtrent midt i fossen. Ganske vill natur i motsetning til V2 som beskriver freden og roden som ha sa Tittentei. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Slike fosser er vakre å betrakte der de slynger seg nedover fjell og bratte skogkledde sider. Et godt bilde synes jeg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Slike fosser er vakre å betrakte der de slynger seg nedover fjell og bratte skogkledde sider. Et godt bilde synes jeg. Mvh Ragnar Takker_ Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Ja, jaggu ser jeg trynsiktet på toppen av den bortimot rosa søylen omtrent midt i fossen. Ganske vill natur i motsetning til V2 som beskriver freden og roden som ha sa Tittentei. Roar Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg