Gjest medlem-329093 Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) Hærreguuuud, nesten 700 kroner for et deksel med trådløs lading fra Expert... Teknikmagasinet har til 4-500 kroner, men er det ingen som selger det der originale samsung dekselet som bare bytter ut bakdekselet på telefonen, og ikke har "S-View"-cover på fremsiden? Jeg så noe skrev her inne at teknikmagasinet hadde det bakdekselet fra samsung til 200 kroner for noen uker siden, men finner det ikke der lenger. Og hvor får jeg billigst trådløs ladestasjon til Galaxy S5? Hvis jeg panter mobilen min får jeg liksom ett tusen kroner for den, jeg gidder ikke betale tusen kroner for et ladedeksel og en lader. Redigert: Jeg er ikke interessert i de der greiene som man legger på innsiden av dekselet slik at man får trådløs lading, for jeg vil ikke ha noe som detter av hver gang jeg tar av bakdekselet. Endret 25. september 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Ikea har ett ganske billig, men der er crap så ikke kjøp der. Har vel hatt mitt under ett halvt år og er knapt så dekselet sitter fast lengre, og jeg har bare vanlig bruk. De plastklipsene knekker alt for fort. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) takk aklla Ikea har bare hvite deksler til S5, jeg har sort S5. Skal prøve dealextreme, kanskje de har Redigert: Glem det, jeg lar være å kjøpe ladedeksel. Har satt på det gamle dekselet mitt med kortholder også. Fant det igjen plutselig så tenkte "hvorfor ikke" har gått uten deksel i noen måneder, lei av det. Endret 25. september 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Jeg har også sort S5, men dekselet passet helt fint bak der alikevel Men hadde jeg tenkt gjennom kjøpet den gang hadde jeg nok latt være jeg også, bedre med de som er innebygget tror jeg. Dekselet bygger ut en del mer enn standard deksel også. Er ikke alltid like lett å tenke før man kjøper gadgets Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå