AfterGlow Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Internett-giganten kan snart bli enda mektigere.Google skal kanskje kjøpe Twitter Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Brukerdata er mye verdt det vet du. Er vel lite sannsynlig at de planlegger å drukne tjenesten med reklame for å få det til å gå rundt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 (endret) Da er spørsmålet om de i det hele tatt får lov til akkurat det.Amerikanske lover er ganske strenge på sammenslåing, da det kan skape monopol. Brukerdata er mye verdt det vet du.Er vel lite sannsynlig at de planlegger å drukne tjenesten med reklame for å få det til å gå rundt. Er faktisk ikke tull i deg hele tatt. Det hjelper selskaper som google utrolig mye da de får statistikk som de ellers ikke ville fått. Når det kommer til reklame så er det selvsagt noe de må implementere (om det ikke er det alt, har aldri brukt twitter aktivt, så har ikke lagt merke til det, og når jeg har brukt det, vil jeg tro jeg har brukt adblock). Endret 24. september 2016 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
EngelHauken Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Plottet fra Wall-E ser mer og mer ut som en mulig fremtid. Hvor livene våres er drevet av avansert teknologi og et organisasjon/regjering driver hele verden. Det er fascinerende. Lenke til kommentar
Imran_Ali Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Kommer ikke til å skje. Akkurat som at de ikke fikk lov til å kjøpe Twitch, vil de ikke få lov til å kjøpe Twitter. Det er noe som heter antitrust law. Lenke til kommentar
Imran_Ali Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Kommer ikke til å skje. Akkurat som at de ikke fikk lov til å kjøpe Twitch, vil de ikke få lov til å kjøpe Twitter. Det er noe som heter antitrust law. https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_antitrust_law Lenke til kommentar
Masternes Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Gleder meg til Google+ intergreringa............. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå