Johnsd Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Har holdt på i flere timer med å få ut en, EN skrue på iphonen. På bunnen er det 2 skruer som må ut for å kunne åpne iphonen. Har fått ut den ene lett, men den andre vil ikke ut. Har altså holdt på så lenge nå at de ikke er spor i den, den er helt rund inni. Jeg har prøvd følgende:Gummistrikk Lodde tin med nål på skruen for å få den ut. Skrapt spor i den lenge, får fremdeles ikke skrudd den ut. Har ikke prøvd å drille i skrua, ettersom jeg ikke vet hvordan man skal gjøre det på en mobil, og skrua er så utrolig liten. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Hvorfor ikke stikke en rundt pinne som passer og lodde det fast? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Har holdt på i flere timer med å få ut en, EN skrue på iphonen. På bunnen er det 2 skruer som må ut for å kunne åpne iphonen. Har fått ut den ene lett, men den andre vil ikke ut. Har altså holdt på så lenge nå at de ikke er spor i den, den er helt rund inni. Jeg har prøvd følgende: Gummistrikk Lodde tin med nål på skruen for å få den ut. Skrapt spor i den lenge, får fremdeles ikke skrudd den ut. Har ikke prøvd å drille i skrua, ettersom jeg ikke vet hvordan man skal gjøre det på en mobil, og skrua er så utrolig liten. Har hatt slike erfaringer tidligere. Det du kan gjøre er å stikke innom en butikk som spesialiserer seg til å fikse slik, så får de ut skruen for deg, også kan de eventuelt også bytte batteri og alt annet for en billig penge. Vil IKKE anbefale å drille, da det i verste fall kan ødelegge mobilen om du driller for mye. Oppsøk heller profesjonelle, så hjelper de deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå