VeldigFrustrert Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Jeg hadde en pc som plutselig ikke startet. Det blinket så vidt på hovedkortet og viften startet så vidt i et tiendels sekund, før alt stoppet. Jeg prøvde først å bytte cpu, men måtte til slutt kjøpe en pakke med hovedkort, cpu og minne. Det funket fint i går kveld etter jeg installerte det. I dag tidlig skjer det samme igjen.. kun kort glimt på hovedkort og viften starter et kort øyeblikk. Riktignok litt annerledes enn forrige gang, for nå prøver den i loop å starte opp, ca. hvert 3 sekund. Men det er vel kanskje bare hovedkortet som er litt annerledes.Hva kan årsaken være? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Høres ut som du har en død/defekt psu, prøvd å bytte den. 1 Lenke til kommentar
VeldigFrustrert Skrevet 24. september 2016 Forfatter Del Skrevet 24. september 2016 Nei, men tok en sånn test ved å kortslutte pinnene og da går den ihvertfall. Og det fungerte jo en stund med alt annet nytt. Men kan jo kanskje være den som er ustabil og ødelegger HK? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Har selv opplevd det du skriver, da var det psu. Så prøv det. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Hadde samme problem. Skyldtes dårlig PSU hos meg. (Chieftec drit) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Har hatt problemer men mange merker, men vil ikke si at de er dritt merker på grunn av at en og annen steiker Slik er det med data dubeditter, hehe. 1 Lenke til kommentar
VeldigFrustrert Skrevet 25. september 2016 Forfatter Del Skrevet 25. september 2016 Høres logisk ut at det er PSU. Men dere som har opplevd det, har det hjulpet å skifte PSU eller har PSU ødelagt hovedkortet/cpu også? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Nei, byttet bare psu og alt funket fint. Lenke til kommentar
VeldigFrustrert Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Kjøpte ny PSU idag og da fungerte det!! Tusen takk for hjelpen Sitter nå med et hovedkort/cpu/minne for mye, men det skal gå bra Lenke til kommentar
JanFrode Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Du kan alltids returnere det nye settet du kjøpte, om det yter omtrent det samme. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Den defekte psu, er den gammel. Finnes psu med 5,7 og 10 års garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå