Evakb Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Sørenga Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Greit utsnitt og komp der broa skaper dybden. Fuglene var jo der så da måtte de jo med. Ellers hadde det kanskje blitt et mer rent arkitekturbilde uten. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Kanskje på tide å ta en ny tur ut hit. Men var litt smalt og nervepirrende å kjøre ned på brua med min el. rullestol sist jeg var utpå her. Roar Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 25. september 2016 Forfatter Del Skrevet 25. september 2016 Det ble et kjapt skudd pga fuglene, og jeg likte motivet. Et av de første bildene med nytt kamera og noen rare innstillinger, men ellers gikk det bra. Turist i Oslo er jeg for sjelden, de som bor nærmest er der sjelden, men hyggelig å se dette området. Du klarer deg nok greit med rullestol Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Liker utsnittet, og fuglene er prikken over i-en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg