uggy Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Akkurat lastet ned spillet til laptopen min, har det allerede til stasjonæren. Men når jeg skal starte spillet så får jeg ikke opp vinduet der jeg skal logge meg inn for å få startet spillet... Ser at det kommer opp, men forsvinner etter 1. Sekund. Noen tips ? Lenke til kommentar
uggy Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Så jeg er den eneste som har dette problemet? Hmm. Har samme feil på forza 5 apaex også. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Har du siste skjermkortdriver installert? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Yes sir Format c:\ Endret 22. januar 2017 av Nizzen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 (endret) Ny patch ute i går (pluss en helt fantastisk expansion). Patchen ga meg rundt 40-50 ekstra FPS i surfers paradise (fra rundt 60 fps til rett oppunde 100 fps som er g-sync locked på monitoren min) , verdt å sjekke ut for dere som har slitt med ytelse på PC Endret 10. mai 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Ny patch ute i går (pluss en helt fantastisk expansion). Patchen ga meg rundt 40-50 ekstra FPS i surfers paradise (fra rundt 60 fps til rett oppunde 100 fps som er g-sync locked på monitoren min) , verdt å sjekke ut for dere som har slitt med ytelse på PC Takk for tips! Må fyre opp spillet igjen Mest dattera mi på 8 som spiller det nå Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Må prøves selv denne ny expension. Ser meget artig ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå