Johannes Entenmann Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Jeg har i7-4770k. Mulig det er den. Og si at grafikkortet er utdatert blir veldig opp til hver enkelt. 4k spilling funker det dårlig men disse grafikkortene skal være mer enn nok i 1080p. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) Kjører vel på DX12 dette? Det kan jo isåfall forklare hvorfor det ikke støtter sli og crossfire. Er vist ikke så enkelt med flere skjermkort og DX12. Battlefield 1 støtter jo heller ikke sli\crossfire i DX12. Litt dumt da man gjerne skulle fått utnyttet begge kortene. Endret 13. november 2016 av Complexity Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Kjører vel på DX12 dette? Det kan jo isåfall forklare hvorfor det ikke støtter sli og crossfire. Er vist ikke så enkelt med flere skjermkort og DX12. Battlefield 1 støtter jo heller ikke sli\crossfire i DX12. Litt dumt da man gjerne skulle fått utnyttet begge kortene. Bf1 Dx11 funker med sli veldig bra. Samme grafikk er det også med dx11. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) Kjører vel på DX12 dette? Det kan jo isåfall forklare hvorfor det ikke støtter sli og crossfire. Er vist ikke så enkelt med flere skjermkort og DX12. Battlefield 1 støtter jo heller ikke sli\crossfire i DX12. Litt dumt da man gjerne skulle fått utnyttet begge kortene. Bf1 Dx11 funker med sli veldig bra. Samme grafikk er det også med dx11.Jepp, men DX11 i crossfire gir samme ytelse som dx12 uten crossfire på mitt oppsett Så DX12 i crossfire hadde vært snadder. Virker å være mye å hente på AMD kort iallefall. Endret 13. november 2016 av Complexity Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Kjører vel på DX12 dette? Det kan jo isåfall forklare hvorfor det ikke støtter sli og crossfire. Er vist ikke så enkelt med flere skjermkort og DX12. Battlefield 1 støtter jo heller ikke sli\crossfire i DX12. Litt dumt da man gjerne skulle fått utnyttet begge kortene. Bf1 Dx11 funker med sli veldig bra. Samme grafikk er det også med dx11.Jepp, men DX11 i crossfire gir samme ytelse som dx12 uten crossfire på mitt oppsett Så DX12 i crossfire hadde vært snadder. Virker å være mye å hente på AMD kort iallefall. Tipper du har gpuload på ca 50% på amdkorta dine. Altså så funker ikkje cfx. Jeg får ca 80-90 fps med ett 1080 kort og 140-150 fps med 2 kort i bf1. 3440x1440 ultra dx11. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Begge de spillene kan man spille på en xbox one til 1500 på finn. Hva koster et gtx 1080 kort? Jeg mener ikke å kritisere hva folk bruker penger på men det er en tankevekker. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) Begge de spillene kan man spille på en xbox one til 1500 på finn. Hva koster et gtx 1080 kort? Jeg mener ikke å kritisere hva folk bruker penger på men det er en tankevekker. Folk kjøper bil til 5-700 000kr, DET er en tankevekker... Man kommer like fint frem med en brukt bil til 20 000kr... Så hva du vil frem til vet ikkje jeg Endret 13. november 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Hvem gidder å spille FH serien i det hele tatt FM6 er jo mye gøyere! Håper FM7 kommer på PC, Thrustmaster skal jo forhåpentligvis lansere direct drive ratt også til neste år Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Begge de spillene kan man spille på en xbox one til 1500 på finn. Hva koster et gtx 1080 kort? Jeg mener ikke å kritisere hva folk bruker penger på men det er en tankevekker. Ingen tankevekker for meg vertfall. Jeg bruker store deler av dagen min på å surfe nettet, arbeider med div office programvare, redigerer bilder og filmer, hører på musikk , ser filmer i hvilket som helst format jeg måtte ønske, spiller spill med langt bedre grafikk og bildeflyt enn konsollene, spiller VR spill samt holder kontakten med venner og bekjente gjennom div chat og voicechat tjenester, og det på en og samme maskin på en 3440 x 1440 monitor som jeg tipper konsollene ikke får støtte for med det første for å si det slik. At noen ikke har interesse for å bruke penger på PC kan jeg forstå, det jeg ikke forstår er vitsen med å komme inn i denne tråden å prøve å starte en Konsoll vs PC diskusjon, som alltid bare ender opp med å forsøple tråd etter tråd på dette forumet. Det er ingen mening å starte noen stor diskusjon rundt dette, det vil bare ende opp med at en mod må komme å rydde opp i det etterhvert uansett. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Ok. Så så folkens. Det er ingen her som truer manndommen deres. Jeg har selv en pc med er rx 480 kort. De som tolket dette som kritikk har misforstått fullstendig. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Folk kjøper bil til 5-700 000kr, DET er en tankevekker... Man kommer like fint frem med en brukt bil til 20 000kr... Så hva du vil frem til vet ikkje jeg Noen må jo kjøpe bilene til en halv mill så de noen gang mister verdi og blir bruktbil til 20.000,- 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Hvem gidder å spille FH serien i det hele tatt FM6 er jo mye gøyere! Håper FM7 kommer på PC, Thrustmaster skal jo forhåpentligvis lansere direct drive ratt også til neste år Min datter på 8 år digger Forza Horizon. Ho spiller med xboxkontroller, og stortrives med det. Ja ho er bedre i spillet enn meg Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Sånn FYI, viste seg at skjermkortet mitt gikk utrolig varmt, derfor spillet ble stakkato. Kan også da melde om at spillet ikke er så dårlig optimalisert som jeg ga inntrykk for tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Kjører vel på DX12 dette? Det kan jo isåfall forklare hvorfor det ikke støtter sli og crossfire. Er vist ikke så enkelt med flere skjermkort og DX12. Battlefield 1 støtter jo heller ikke sli\crossfire i DX12. Litt dumt da man gjerne skulle fått utnyttet begge kortene. Bf1 Dx11 funker med sli veldig bra. Samme grafikk er det også med dx11.Jepp, men DX11 i crossfire gir samme ytelse som dx12 uten crossfire på mitt oppsett Så DX12 i crossfire hadde vært snadder. Virker å være mye å hente på AMD kort iallefall. Tipper du har gpuload på ca 50% på amdkorta dine. Altså så funker ikkje cfx. Jeg får ca 80-90 fps med ett 1080 kort og 140-150 fps med 2 kort i bf1. 3440x1440 ultra dx11. Nei er faktisk full load så cfx fungerer. Men DX12 er såppas mye bedre optimalisert enn 11 på eldre AMD kort at det nok forklarer. Om man kjører futuremark sin DX11-DX12-Mantle benchmark ser man klart forskjellene. Mantle er enda noen hakk raskere enn DX12 også. Så cfx i dx12 hadde vært supert. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Fikk kjøpt Forza Horizon 3 på black friday. Jeg er glad for at spillet ikke retter seg mot voksne barn men holder en litt mer seriøs tone. Jeg er også glad for at man kan velge bort terrengkjøringen for biler som ikke er designet for det. Sånn sett så er det mye bedre enn toeren....Regner med at det ikke er mulig å få trafikken til å gå på "vår" side av veien. Blir jo helt tullerusk til tider.Er også nesten merkelig hvor mye verre et spill er når man ikke kjenner veien. Må sette ned ai på motstanderne tre hakk for å kunne holde følge.Ellers er det et skikkelig feelgood spill. Endret 5. desember 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Det er godt å høre. Får ikke lov å bruke Xboxen før etter julaften (julegave fra samboer og barn), og har bestilt Forza Horizon 3 også. Gleder meg som en unge ? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Noen som har prøvd utvidelsen? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Kommer vel ikke ut før om 10 minutter Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Om dere ikke får til å launche fra ingame så gå til marketplace og let opp Endret 14. desember 2016 av Thobjo Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Blizzard DLC var ett friskt pust for Forza. Storkoser meg. Bare kommet ca halveis i hovedspillet, men tenkte jeg måtte teste dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå